This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Semestr zimowy 2024/2025:
wtorek 11:30-13:00 - stacjonarnie (1107)
środa 11:00-12:30 - zdalnie (a0d9orm)
środa 12:30-13:30 - zdalnie (2yzqbjz)/tylko tygodnie niebieskie - jako opiekun roku dla FiR I rok I st.
Pl. Marii Curie Skłodowskiej 5/1107
20-031 Lublin
Wykształcenie:
UNIWERYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
Studia doktoranckie, Nauki o zarządzaniu, 2015-2021
Przewód doktorski pt. Wykorzystanie zmodyfikowanej metodyki Net Readiness w badaniu gotowości miast do wdrożenia koncepcji inteligentnego miasta (smart city).
Studia magisterskie, Zarządzanie, ocena bardzo dobra, 2012-2014.
Studia licencjackie, Zarządzanie, ocena bardzo dobra, 2009-2012.
Doświadczenie zawodowe:
Specjalista ds. szkoleń i sprzedaży - 01.2023 obecnie - GIS Support
Przedsiębiorcza młodzież, 02.2022 - obecnie, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Urząd Miasta Lublin
Koordynator zadania: realizacja 10 wizyt studyjnych na UMCS dla uczestników przedsięwzięcia (ponad 220 uczniów szkół ponadpodstawowych); współpraca ze studentami (planowanie harmonogramu prac, wydzielanie zadań); prowadzenie gali podsumowującej projekt
Centrum Analiz i Rozwoju UMCS, 10.2020 - obecnie - ZADANIA
Asystent, 10.2018 - obecnie, Katedra Systemów Informacyjnych i Logistyki, Wydział Ekonomiczny UMCS;
Realizowane zajęcia: Informatyka i systemy informacyjne, Symulacja biznesowa REVAS, Gra symulacyjna Marketplace, CRM w logistyce, Systemy informatyczne w logistyce (studia podyplomowe)
Specjalista ds. komunikacji, 12.2018-04.2019, BIOMED LUBLIN S.A.
Czynności dotyczące budowania i wzmacniania marki Spółki oraz jej wizerunku na zewnątrz i wewnątrz Organizacji. Dbanie o komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną, utrzymywanie kontaktów z ośrodkami naukowymi, uniwersytetami, mediami, urzędami, wszelkie działania employer brandingowe, dbanie o treści oficjalnej strony www oraz znajdujące się w intranecie, działanie w obszarze social media.
Koordynator projektu edukacyjno-rozwojowego dla uczniów i studentów szkół i uczelni, 02.2017-01.2018, LUBELSKI UNIWERSYTET INSPIRACJI W LUBLINIE
Ustalanie harmonogramu, kontakt z interesariuszami, ustalanie zapotrzebowania na realizowane zadania; zarządzanie zespołem; przygotowywanie kwartalnych i rocznych sprawozdań.
Pracownik administracyjny, 06.2015-07.2018, WE UMCS
Specjalista ds. Jakości Kształcenia i Promocji Wydziału
Obsługa Systemu Jakości Kształcenia, w tym Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia; przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Polskiej Komisji Akredytacyjnej; tworzenie i aktualizacja harmonogramów zajęć; koordynacja systemu USOS w zakresie zapewnienia jakości kształcenia; administrowanie stroną internetową Wydziału, obsługa portali społecznościowych; obsługa przedsięwzięć związanych z promocją.
Realizowane raporty i ekspertyzy:
Współautor ekspertyz:
pt. SciellAI, Analiza rynku, 04.2023;
pt. Przybyłko Sp. z o.o., Analiza rynku 06.2021;
pt. Bework, Analiza rynku, 01.2021;
pt. Easy OZE, Analiza rynku, 12.2020;
pt. Waste Lab, Analiza rynku, 11.2020;
pt. EduGrowth, Analiza rynku, 08.2019;
przeprowadzenie analizy rynku krajowego i międzynarodowego w zakresie innowacyjnych rozwiązań przedstawianych przez zleceniodawców; badanie ilościowe w zakresie marketingu, finansów i perspektyw rozwoju.
Współautor analizy pt. Lublin miasto do studiowania. Percepcja uczniów i studentów, 06.2017-12.2017; przeprowadzenie badania ilościowego i jakościowego; przygotowanie projektu badawczego dot. uczniów i studentów lubelskich szkół i uczelni odnośnie planów studiowania. Badaniem objętym zostało ok. 1300 uczestników.
Pełnione funkcje:
Członek Zespołu Programowego na kierunku Logistyka - uchwała z dn. 26.09.2024
Opiekun roku 2024/2027 - Finanse i rachunkowość
Członek zespołu przygotowującego raport samooceny dla kierunku logistyka, 11-12.2022
Opiekun roku, kierunek Finanse i rachunkowość, 2021/nadal
Koordynator merytoryczny projektu Bądź kompetentny i atrakcyjny na rynku pracy, 2019/2021;
Opiekun roku, 2018/2021;
Sekretarz Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej, 2018-2020;
Pełnomocnik Dziekana Wydziału Ekonomicznego UMCS ds. Praktyk i staży, 10.2018-06.2019.
Przewodnicząca Wydziałowego Samorządu Doktorantów WE UMCS 2018/2021;
Wiceprzewodnicząca Uczelnianego Zarządu Doktorantów UMCS, 2018/2019;
Sekretarz Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów, 2019/2020.
Przedstawiciel doktorantów w komisjach: Rada Wydziału, Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia, Stypendialna Komisja Wydziałowa; Komisja ds. medali i odznaczeń - do 09.2021
Szkolenia - prowadzący/uczestnik; inne inicjatywy (zestawienie od 09.2021):
Wybrane publikacje:
Przewód doktorski:
Uchwała - https://phavi.umcs.pl/at/attachments/2019/0325/145440-uchwala-dot-berlinska.pdf
Nagrody i wyróżnienia:
Certyfikaty: