This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Konsultacje w wsemestrze zimowym 2024/25
poniedziałek w godz. 11.10-13.00
pokój 108
istnieje możliwość konsultacji zdalnych MSTeams po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym
tel. 81-5372887
Wykształcenie:
UMCS, Wydział Filozofii i Socjologii, doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii praca doktorska napisana pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Styka
Katolicki Uniwersytet Lubelski, magister socjologii, praca magisterska napisana pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Styka
Zainteresowania naukowe:
Przedsiębiorczość, przedsiębiorczość rodzinna, innowacyjność firm, prywatyzacja przedsiębiorstw, zachowania konsumenckie, reklama,
Przynależność do organizacji:
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą
Doswiadczenie zawodowe:
Specjalista ds. ewaluacji 2012-2014 projekt „Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS”
Wykaz publikacji:
E. Szul, Zachowania prosumpcyjne konsumentów-implikacje dla firm rodzinnych, Nierówności a wzrost gospodarczy, 2019 nr 59(3), s. 226-235
E. Szul, Prosumpcja w dzialalności firm rodzinnych - ujęcie teoretyczne i praktyczne, W: Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw pod red. P. Antonowicz, R. Bęben, R. Płoska, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2019, s. 167-182
Tematyka seminarium dyplomowego:
zachowania konsumenckie, nowe trendy w konsumpcji, reklama i jej wpływ na zachowania odbiorców, przedsiębiorczość i firmy rodzinne, innowacje społeczne, organizacja i zarządzanie