This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Poniedziałek - czwartek: 10:00 - 14:00 (p. 319)
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku lingwistyka stosowana na Wydziale Filologicznym UMCS. Aktualnie studentka studiów magisterskich na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa UMCS. Zatrudniona jako pracownik administracji na Wydziale Ekonomicznym UMCS.
Obsługa kierunków:
Finanse i rachunkowość I° (niestacjonarne)
Business Analytics I°
Obszary zainteresowań naukowych:
lingwistyka stosowana - etnolingwistyka, literaturoznawstwo, językoznawstwo, relatywizm językowy
dziennikarstwo i komunikacja społeczna - infobrokering, public relations, branding, social media marketing, dziennikarstwo śledcze
1) III Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Branża TSL w obliczu wyzwań współczesnego świata" (2022)
Prelekcja: Drony kurierskie - futurystyczny scenariusz czy aktualna rzeczywistość? Przegląd wybranych zalet i wad wdrożenia koncepcji
2) Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Zmiany globalne” (2022)
Prelekcja: Inteligentne rozwiązania branży TSL jako odpowiedź na następujące zmiany globalne
3) I Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Finanse, bankowość i podatki XXI wieku” (2023)
Prelekcja: Livestream e-commerce - sposób na przetrwanie przedsiębiorstwa w dobie pandemii
4) Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Zmiany na ziemi" (2023)
Prelekcja: Live-commerce jako recepta na kryzys popandemiczny w handlu hurtowym i detalicznym
5) Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Innowacje, które zmieniły świat” (2023)
Prelekcja: Przegląd innowacji technologicznych w branży turystycznej
6) III Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Social Media Marketing” (2023)
Prelekcja: Nowoczesne formy komunikacji marketingowej - rola social mediów w biznesie
7) Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Odcienie Dziennikarstwa” (2023)
Prelekcja: Współczesne dziennikarstwo a media społecznościowe - przegląd szans i zagrożeń
8) II Krajowa konferencja naukowa „Aktualne uzależnienia dzieci, młodzieży i dorosłych” (2023)
Prelekcja: Psychologiczne pułapki i manipulacje platformy TikTok
9) Konferencja naukowa “Film w kulturze” (2023)
Prelekcja: Netflix jako medium kształtujące kulturę
10) III Studencka Konferencja Naukowa Architektury Informacji “Informacja bez barier” (2023)
Prelekcja: Fake news jako narzędzie manipulacji i szerzenia dezinformacji w świecie nowych mediów
11) IV Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa "Zarządzanie i Turystyka XXI wieku" (2023)
Prelekcja: E-turystyka - kilka faktów o zmianie modelu funkcjonowania rynku turystycznego w dobie cyfryzacji
***
M. Kosik, Fundacja Sztukmistrze - interesujące hobby czy ciężka praca? - Wywiad z Magdą Martyniuk [w:] "Polformance Magazyn Studentów Politologii i Dziennikarstwa UMCS", 2024, https://skdstrona.wixsite.com/polformanceumcs/news-2/fundacja-sztukmistrze-%E2%80%93-interesuj%C4%85ce-hobby-czy-ci%C4%99%C5%BCka-praca%3F-wywiad-z-magd%C4%85-martyniuk.
***
12) II Ogólnopolski Kongres Psychologii i Pedagogiki pt. "Osobowość, rozwój i zdrowie psychiczne (2025)
Prelekcja: Skrócone formy komunikacji w mediach społecznościowych a rozwój empatii i umiejętności interpersonalnych
13) VII Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Wartości, idee, emocje w słowach i obrazach - człowiek w świecie realnym i wirtualnym w perspektywie rozwojowej" (2025)
Prelekcja: Skrócone formy komunikacji w perspektywie rozwojowej
14) I Forum Młodych Naukowców nt. Współczesne wyzwania i perspektywy rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, nauk o bezpieczeństwie oraz nauk prawnych (2025)
Prelekcja: Transformacja dziennikarstwa wojennego w erze nowych mediów
15) IV Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa w 50. Rocznicę nauk o rodzinie w ATK i UKSW w Warszawie „Miłość i seksualność po rewolucji obyczajowej 1968 r. Jak przezwyciężyć kryzys?” (2025)
Prelekcja: Pokłosie rewolucji seksualnej – granice moralności w erze nowych mediów