Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
środa 18.12.2024: 9:40 - 10:40 ms Teams, kod zespołu: ub48uft
O sobie
Wojciech Miedziocha z wykształcenia kulturoznawca, zawodowo grafik 3d i projektant z kilkuletnim doświadczeniem, brał udział w realizacji wielu projektów multimedialnych i gier wideo. Od 2009 roku stały współpracownik ośrodka Brama Grodzka Teatrr NN gdzie współrealizował multimedialne projekty 3d np.: „Lublin 2.0 wirtualna rekonstrukcja dziejów miasta”, „Ziemiaństwo na Lubelszczyźnie. Wirtualna podróż w czasie”, „Shtetl Routes” „Wirtualna Pasieka”, „Rzemiosło. Etos i odpowiedzialność”, Lublin w kręgu żywiołów – woda”, „Lubelskie cegielnie. Materia miasta”.
Współrealizował oprawę multimedialną stałej wystawy archeologicznej „Śladami przeszłości. Najdawniejsze dzieje Ziemi Lubelskiej” w Zamku Lubelskim (Muzeum narodowe w Lublinie” oraz zestaw animacje 3d do wystawy archeologicznej dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej.
Ponadto współpracował przy innych projektach kulturowych m.in. Stowarzyszenie Panorama Kultur
w Wojsławicach, Izba Drukarstwa w Lublinie, Stowarzyszenie Gliwicka 66 w Tarnowskich Górach.
Poza realizacjami do instytucji kultury współprzygotowywał modele 3d do kilku gier wideo np.„Electro ride”, „The Berlin Wall”,, „Restaurant Flipper”, „Cooking Championship”, „Sunrise GP”.
W 2020 roku przeprowadził serię webinarów, warsztatów i konsultacji w ramach ogólnopolskiejgo konkursu tworzenia gier komputerowych „Turniej Trójgamiczny” organizowanego przez fundację Lublin Game Dev i fundacjęTeam Teatrikon. W 2021 roku został członkiem rady programowej w ogólnopolskich mistrzostwach tworzenia gier wideo - Turnieju Trójgamicznym.
Jest stałym współpracownikiem festiwalu Typolub poświęconego poświęconego typografii i grafice użytkowej.
Od 2022 jest członkiem Wydziałowego Zespołu Programowego dla kierunku „Technologie cyfrowe w animacji kultury”