The adressbook

mgr Wojciech Miedziocha

Stanowisko
wykładowca
Jednostki
KATEDRA INFORMACJI I KULTURY CYFROWEJ
Adres e-mail
Wyświetl
Link do Bazy Wiedzy
Wojciech Miedziocha
Konsultacje

Terminy konsultacji w semestrze zimowym 2024/2025


 


 


wtorek: 15:05-16:05 MS TEAMS

 

środa 18.12.2024: 9:40 - 10:40 ms Teams, kod zespołu: ub48uft

O sobie

Wojciech Miedziocha z wykształcenia kulturoznawca, zawodowo grafik 3d i projektant z kilkuletnim doświadczeniem, brał udział w realizacji wielu projektów multimedialnych i gier wideo. Od 2009 roku stały współpracownik ośrodka Brama Grodzka Teatrr NN gdzie współrealizował multimedialne projekty 3d np.: „Lublin 2.0 wirtualna rekonstrukcja dziejów miasta”, „Ziemiaństwo na Lubelszczyźnie. Wirtualna podróż w czasie”, „Shtetl Routes” „Wirtualna Pasieka”, „Rzemiosło. Etos i odpowiedzialność”, Lublin w kręgu żywiołów – woda”, „Lubelskie cegielnie. Materia miasta”.

Współrealizował oprawę multimedialną stałej wystawy archeologicznej „Śladami przeszłości. Najdawniejsze dzieje Ziemi Lubelskiej” w Zamku Lubelskim (Muzeum narodowe w Lublinie” oraz zestaw animacje 3d do wystawy archeologicznej dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej.

Ponadto współpracował przy innych projektach kulturowych m.in. Stowarzyszenie Panorama Kultur

w Wojsławicach, Izba Drukarstwa w Lublinie, Stowarzyszenie Gliwicka 66 w Tarnowskich Górach.

Poza realizacjami do instytucji kultury współprzygotowywał modele 3d do kilku gier wideo np.„Electro ride”, „The Berlin Wall”,, „Restaurant Flipper”, „Cooking Championship”, „Sunrise GP”.

W 2020 roku przeprowadził serię webinarów, warsztatów i konsultacji w ramach ogólnopolskiejgo konkursu tworzenia gier komputerowych „Turniej Trójgamiczny” organizowanego przez fundację Lublin Game Dev i fundacjęTeam Teatrikon. W 2021 roku został członkiem rady programowej w ogólnopolskich mistrzostwach tworzenia gier wideo - Turnieju Trójgamicznym.

Jest stałym współpracownikiem festiwalu Typolub poświęconego poświęconego typografii i grafice użytkowej.

Od 2022 jest członkiem Wydziałowego Zespołu Programowego dla kierunku „Technologie cyfrowe w animacji kultury”