Підрозділи та працівники – адресна книга

mgr Anna Opałczyńska

Stanowisko
starszy specjalista
Jednostki
SEKRETARIAT INSTYTUTU NAUK PRAWNYCH
Telefon
81-537-54-44
Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

 


 

Adres

Wydział Prawa i Administracji UMCS, Instytut Nauk Prawnych, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 313
20-031 Lublin

O sobie

 Obsługa administracyjna działalności badawczo-dydaktycznej:
*Katedra Prawa Cywilnego
*Katedra Prawa Gospodarczego i Handlowego
*Katedra Postępowania Cywilnego i Międzynarodowego Prawa Handlowego
*Katedra Prawa Unii Europejskiej
*Katedra Historii Państwa i Prawa
*Katedra Doktryn Polityczno-Prawnych i Prawa Rzymskiego

 od poniedziałku do piątku, w godzinach  08.00 -14.00
 **Obsługa administracyjna studiów podyplomowych:
Prawo Gospodarcze i Handlowe
Prwo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Studium Prawa Podatkowego
Studium Legislacji
ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ:
*Obsługa kadrowa pracowników INP /konkursy,awanse stanowiskowe/.
*Obsługa administracyjna działalności naukowo-badawczej wydziału, w tym: zbieranie i wprowadzanie danych o dorobku naukowym pracowników, koordynacja sprawozdań naukowo-badawczych.
 *Monitoring osiągnięć pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych w kontekście okresowej karty oceny pracownika oraz przygotowanie informacji i materiałów związanych z działalnością badawczą, publikacyjną, konferencyjną i inną aktywnością naukową, w tym międzynarodową (dla wewnętrznej, okresowej oceny osiągnięć).
 *Koordynacja obiegu oświadczeń m.in. o przekroczonym pensum (tzw. nadgodziny) pracowników dydaktycznych, badawczo-dydaktycznych i badawczych.
 *Obsługa wyjazdów służbowych pracowników naukowo-badawczych (wystawianie, rozliczanie wyjazdów służbowych w systemie SAP).
 *Nadzór nad realizacją budżetu katedr INP.
 *Wsparcie finansowo-administracyjne konferencji krajowych i zagranicznych.
 *Tworzenie i aktualizacja bazy kontaktów, w tym zbieranie terminów konsultacji pracowników.
 *Ewidencja i koordynacja skierowań lekarskich pracowników badawczych, badawczo-dydaktycznych oraz dydaktycznych.
 *Przygotowywanie i koordynacja dokumentacji zatrudnieniowo-awansowej pracowników INP.
 *Wsparcie  dot. spraw związanych z inwentaryzacją i likwidacją środków trwałych.
 *Bieżąca obsługa (osobista, telefoniczna, e-mailowa) pracowników i interesariuszy zewnętrznych.


Działalność naukowa

 


Ogłoszenia