Підрозділи та працівники – адресна книга

dr Krzysztof Leoniak

Konsultacje

Przed planowaną konsultacją proszę o kontakt mailowy.


W semestrze zimowym 2024/2025:


PONIEDZIAŁEK 11:00 - 12:00 ONLINE! Konsultacje w trybie zdalnym w formie wideokonferencji Moodle Big Blue Button (link)


WTOREK 12:00-13:00 Numer pokoju: B 4.18

Adres

ul. Głęboka 45
20-612 Lublin

O sobie

Zainteresowania naukowe:

- Psychologia środowiskowa

- Interwencje behawioralne względem zachowań prośrodowiskowych

- Psychologia wpływu społecznego

- Eksperyment terenowy w psychologii społecznej

 


Działalność naukowa

Kowalska, A., Leoniak, K., & Sołowiej, B. G. (2024). Consumers’ attitudes and intentions toward functional beverages: a lesson for producers and retailers. DECISION, 1-17. https://doi.org/10.1007/s40622-024-00395-y

Sobotka, B., Muda, R., Leoniak, K. J., Hamerski, D., & Kędra, M. (2023). Financial literacy accompanies higher earnings among employees aged 50+. Transformacje Pismo interdyscyplinarne, (2), 114-131.

Sobotka, B., Leoniak, K. J., Muda, R., Hamerski, D., & Kędra, M. (2023). Automation from the perspective of modern services sector in Poland. Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management/Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie, (175), 450-465. http://dx.doi.org/10.29119/1641-3466.2023.175.29

Leoniak, K.J., & Gazdowska, Z. (2021). Persuasion Wars as a Useful Tool for Teaching Social Influence: A Replication With Direct Measure of Pedagogical Effectiveness. Teaching of Psychology, 48(5), 1-10. doi:10.1177/00986283211048172

Leoniak, K.J., & Cwalina, W. (2020). Measuring light-switching behavior using an occupancy and light data logger. Journal of Visualized Experiments, 155, e60771. doi:10.3791/60771 https://www.jove.com/video/60771

Cwalina, W., & Leoniak, K. J. (2019). Społeczna odpowiedzialność biznesu jako strategia kształtowania pozytywnego wizerunku i reputacji hotelu. FOLIA TURISTICA, 57.

Leoniak, K.J., & Cwalina, W. (2019). The role of normative prompts and norm support cues in promoting light-switching behavior: A field study. Journal of Environmental Psychology, 64, 1-11. https://doi.org/10.1016/j.jenvp.2019.04.014

Leoniak, K. J., & Maj, K. (2016). A slice of hygiene: justification and consequence in the persuasiveness of prescriptive and proscriptive signs. Social influence, 11(4), 271-283. https://doi.org/10.1080/15534510.2016.1267663