Этот сайт использует куки.
Соответственно настройкам вашего браузера и для улучшения функционирования сайта umcs.pl были установлены куки. Используя этот сайт Вы соглашаетесь с их использованием. Вы можетеизменить это в настройках вашего браузера.
Semestr zimowy 2024/2025:
wtorek 11:30-13:00 - stacjonarnie (1107)
środa 11:00-12:30 - zdalnie (a0d9orm)
środa 12:30-13:30 - zdalnie (2yzqbjz)/tylko tygodnie niebieskie - jako opiekun roku dla FiR I rok I st.
Pl. Marii Curie Skłodowskiej 5/1107
20-031 Lublin
Wykształcenie:
UNIWERYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
Studia doktoranckie, Nauki o zarządzaniu, 2015-2021
Przewód doktorski pt. Wykorzystanie zmodyfikowanej metodyki Net Readiness w badaniu gotowości miast do wdrożenia koncepcji inteligentnego miasta (smart city).
Studia magisterskie, Zarządzanie, ocena bardzo dobra, 2012-2014.
Studia licencjackie, Zarządzanie, ocena bardzo dobra, 2009-2012.
Doświadczenie zawodowe:
Specjalista ds. szkoleń i sprzedaży - 01.2023 obecnie - GIS Support
Przedsiębiorcza młodzież, 02.2022 - obecnie, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Urząd Miasta Lublin
Koordynator zadania: realizacja 10 wizyt studyjnych na UMCS dla uczestników przedsięwzięcia (ponad 220 uczniów szkół ponadpodstawowych); współpraca ze studentami (planowanie harmonogramu prac, wydzielanie zadań); prowadzenie gali podsumowującej projekt
Centrum Analiz i Rozwoju UMCS, 10.2020 - obecnie - ZADANIA
Asystent, 10.2018 - obecnie, Katedra Systemów Informacyjnych i Logistyki, Wydział Ekonomiczny UMCS;
Realizowane zajęcia: Informatyka i systemy informacyjne, Symulacja biznesowa REVAS, Gra symulacyjna Marketplace, CRM w logistyce, Systemy informatyczne w logistyce (studia podyplomowe)
Specjalista ds. komunikacji, 12.2018-04.2019, BIOMED LUBLIN S.A.
Czynności dotyczące budowania i wzmacniania marki Spółki oraz jej wizerunku na zewnątrz i wewnątrz Organizacji. Dbanie o komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną, utrzymywanie kontaktów z ośrodkami naukowymi, uniwersytetami, mediami, urzędami, wszelkie działania employer brandingowe, dbanie o treści oficjalnej strony www oraz znajdujące się w intranecie, działanie w obszarze social media.
Koordynator projektu edukacyjno-rozwojowego dla uczniów i studentów szkół i uczelni, 02.2017-01.2018, LUBELSKI UNIWERSYTET INSPIRACJI W LUBLINIE
Ustalanie harmonogramu, kontakt z interesariuszami, ustalanie zapotrzebowania na realizowane zadania; zarządzanie zespołem; przygotowywanie kwartalnych i rocznych sprawozdań.
Pracownik administracyjny, 06.2015-07.2018, WE UMCS
Specjalista ds. Jakości Kształcenia i Promocji Wydziału
Obsługa Systemu Jakości Kształcenia, w tym Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia; przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Polskiej Komisji Akredytacyjnej; tworzenie i aktualizacja harmonogramów zajęć; koordynacja systemu USOS w zakresie zapewnienia jakości kształcenia; administrowanie stroną internetową Wydziału, obsługa portali społecznościowych; obsługa przedsięwzięć związanych z promocją.
Realizowane raporty i ekspertyzy:
Współautor ekspertyz:
pt. SciellAI, Analiza rynku, 04.2023;
pt. Przybyłko Sp. z o.o., Analiza rynku 06.2021;
pt. Bework, Analiza rynku, 01.2021;
pt. Easy OZE, Analiza rynku, 12.2020;
pt. Waste Lab, Analiza rynku, 11.2020;
pt. EduGrowth, Analiza rynku, 08.2019;
przeprowadzenie analizy rynku krajowego i międzynarodowego w zakresie innowacyjnych rozwiązań przedstawianych przez zleceniodawców; badanie ilościowe w zakresie marketingu, finansów i perspektyw rozwoju.
Współautor analizy pt. Lublin miasto do studiowania. Percepcja uczniów i studentów, 06.2017-12.2017; przeprowadzenie badania ilościowego i jakościowego; przygotowanie projektu badawczego dot. uczniów i studentów lubelskich szkół i uczelni odnośnie planów studiowania. Badaniem objętym zostało ok. 1300 uczestników.
Pełnione funkcje:
Członek Zespołu Programowego na kierunku Logistyka - uchwała z dn. 26.09.2024
Opiekun roku 2024/2027 - Finanse i rachunkowość
Członek zespołu przygotowującego raport samooceny dla kierunku logistyka, 11-12.2022
Opiekun roku, kierunek Finanse i rachunkowość, 2021/nadal
Koordynator merytoryczny projektu Bądź kompetentny i atrakcyjny na rynku pracy, 2019/2021;
Opiekun roku, 2018/2021;
Sekretarz Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej, 2018-2020;
Pełnomocnik Dziekana Wydziału Ekonomicznego UMCS ds. Praktyk i staży, 10.2018-06.2019.
Przewodnicząca Wydziałowego Samorządu Doktorantów WE UMCS 2018/2021;
Wiceprzewodnicząca Uczelnianego Zarządu Doktorantów UMCS, 2018/2019;
Sekretarz Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów, 2019/2020.
Przedstawiciel doktorantów w komisjach: Rada Wydziału, Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia, Stypendialna Komisja Wydziałowa; Komisja ds. medali i odznaczeń - do 09.2021
Szkolenia - prowadzący/uczestnik; inne inicjatywy (zestawienie od 09.2021):
Wybrane publikacje:
Przewód doktorski:
Uchwała - https://phavi.umcs.pl/at/attachments/2019/0325/145440-uchwala-dot-berlinska.pdf
Nagrody i wyróżnienia:
Certyfikaty: