*
Uwaga,
konsultacje w dniu dzisiejszym (21.11.2024 r.) odbęda się w godz. 15:00 - 15:30.
*
Informacje dotyczące ćwiczeń prowadzonych przeze mnie w sem. zimowym roku akadem. 2024/2025:
STUDIA STACJONARNE:
1. Ustrój Organów Ochrony Prawnej, kierunek: prawo, II rok:
- Grupa III oraz Grupa V: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos
1.10 – dzień rektorski
15.10
29.10
12.11
26.11
10.12
7.01
21.01
- Grupa IV oraz Grupa VI: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos
8.10 – jednostka organizacyjna
22.10
5.11
19.11
3.12
17.12
14.01
28.01
- Grupa II ora Grupa VII: czwartki, sala nr 1, Dom Studencki Kronos
3.10
17.10
14.11
28.11
12.12
9.01
23.01
- Grupa I oraz Grupa VIII, czwartki, sala nr 1, Dom Studencki Kronos
10.10
24.10
7.11
21.11
5.12
19.12
16.01
30.01
2. Postępowanie cywilne, kierunek: prawo, IV rok: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos
1.10 – dzień rektorski
15.10
29.10
12.11
26.11
10.12
7.01
21.01
3. Prawo upadłościowe, kierunek: prawno-menedżerski, II stopień, II rok: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos
8.10 – jednostka organizacyjna
22.10
5.11
19.11
3.12
17.12
14.01
28.01
STUDIA NIESTACJONARNE:
PRAKTYKA ZAWODOWA:
- Bardzo proszę o zapoznanie się z Etapami odbycia praktyki przed wystosowaniem zapytania o przebieg praktyki, gdyż w większości przypadków odpowiedzi na Państwa pytania znajdują się poniżej:
- > ETAPY ODBYCIA STANDARDOWEJ PRAKTYKI
A) zalogować się do Internetowego Systemu Wsparcia praktyk i wprowadzić:
OBOWIĄZKOWE JEST WPROWADZENIE DANYCH MIN. NA 7 DNI PRZED ROZPOCZĘCIEM PRAKTYKI
- dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (ze standardową deklaracją/umową Uczelni, z umową ramową Uczelni, z indywidualną umową Praktykodawcy);
- terminy rozpoczęcia i zakończenia praktyki oraz czas trwania praktyki (120 godzin);
- NIP praktykodawcy;
- nazwę praktykodawcy;
- adres praktykodawcy (należy wypełnić pola: Kraj, Powiat, Województwo, Miejscowość, Kod pocztowy, Poczta, Ulica, Nr domu, Nr lokalu);
- dane dotyczące miejsca odbywania praktyki;
Nie należy: (skutkuje to automatycznym odrzuceniem praktyki)
- wprowadzać danych opiekuna ze strony praktykodawcy;
- zaznaczać oświadczenia o kontakcie z małoletnimi w czasie odbywania praktyki;
B) Po zatwierdzeniu praktyki przez opiekuna, odebrać z dziekanatu umowę lub deklarację i dostarczyć ją do podpisu praktykodawcy
C) Zaliczenie praktyki następuje poprzez:
- Zamieszczenie w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skany dokumentów potwierdzających odbycie praktyki (zaświadczenie o odbyciu praktyki oraz umowa/deklaracja/skierowanie, na których podstawie praktyka była odbywana);
Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa powyżej należy zeskanować do pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) zaświadczenie o odbyciu praktyki,
2) umowa/deklaracja/skierowanie
+ Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk, korzystając z opcji: załącz pliki do systemu.
- > ZALICZENIA JAKO PRAKTYKI PRACY ZAWODOWEJ LUB INNEJ DZIAŁALNOŚCI (W TYM INNEJ PRAKTYKI):
W celu zaliczenia jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności należy:
1) Zalogować się do Insternetowego Systemu Wsparcia Praktyk i wprowadzić dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (należy wybrać opcję: praktyka zaliczona na innej podstawie).
2) Pobrać i wypełnić wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności (dostępny w zakładce: Do pobrania).
Analogicznie proszę o ząłączenie "Ząswiadczenia o odbytej praktyce".
3) Zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skan wniosku o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności i dokumentów potwierdzających miejsce i czas zatrudnienia lub wykonywania działalności oraz zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.
Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zeskanować do jednego pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności,
2) dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub wykonywanie innej działalności.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk korzystając z opcji: dodaj załącznik.
4) Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.
+ DOSTARCZENIE WW. DOKUMENTÓW:
z oryginały dokumentów należy przekazać opiekunowi podczas konsultacji, drogą pocztową (na adres: Katedra Postępowania Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji UMCS, Pl. M.Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin) lub zostawić na portierni w budynku Wydziału
dopiero po dopełnieniu tych formalności praktyka zostanie zaliczona i oceniona