Kryzys wizerunkowy w serwisach społecznościowych – przykład Mamy Ginekolog. Media – Biznes – Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, 14, 2023, 175-191. CEEOL - Journal Detail
Instagram w procesie zarządzania wizerunkiem – przykład profilu Mama Ginekolog, Mediatization Studies, 6, 2022, 71-83. CEEOL - Article Detail
Stan aktualny i marketing elektromobilności w Polsce, W: Inżynieria Transportu, red. Ewa Dębicka, Daniel Pieniak, Lublin 2022, s. 13-31.
Edukacja zdalna w czasie pandemii - perspektywa rodziców i opiekunów, W: Horyzonty Wychowania, red. Marta Prucnal-Wójcik, nr 20 (54), Kraków: Akademia Ignatianum w Krakowie, 2021, s.43-52, DOI: ttps://doi.org/10.35765/hw.2036
Internetowy hejt wobec chorych oraz pracowników służby zdrowia w czasach pandemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, W: Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, red. Marzena Świgoń, nr 17, Olsztyn: Wydawnictwo UWM, 2021, s. 89-103. https://doi.org/10.31648/mkks.6410
Deepfake – nowy wymiar internetowej manipulacji, W: Zarządzanie Mediami, red.Bogusław Nierenberg, t. 8, nr 2, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, s. 89-101.
Personalizacja online, W: B. Mróz (red.), Bezpieczeństwo konsumentów na rynku tradycyjnym i wirtualnym, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2020, s. 151-166.
Badanie aktywności internautów w mediach społecznościowych, W: I. Hofman, D. Kępa – Figura (red.), Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2020, s. 237-246.
Media społecznościowe w trzecim sektorze, Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2019, 288 stron.
Inno-broker. Teoria i praktyka, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., Lublin 2015, s. 66-71.
Politycy w serwisach społecznościowych w kontekście wyborów do Parlamentu Europejskiego, W: A. Łukasik-Turecka (red.), Wybory do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2014 roku, Wydawnictwo KUL, Lublin 2014.
Polscy politycy w serwisach społecznościowych, Lublin, W: M. Adamik-Szysiak (red.), Media i polityka. Relacje i współzależności, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2014.
Szafiarki – blogerki, stylistki, celebrytki, W: M. Pataj (red.), (Nie) obecność kobiet w przestrzeni publicznej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2014, s. 96-107.
Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów, W: D. Rott, M. Kaczmarczyk (red.), Problemy konwergencji mediów, Wydawnictwo Verbum, Praga – Sosnowiec 2013, s. 263-274.
Celebryta osobowość, autorytet we współczesnych polskich programach telewizyjnych, W: I. Hofman, D. Kępa – Figura (red.), Współczesne media. Język mediów, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013, s.
Zarządzanie mediami w dobie konwergencji, W: D. Rott, M. Kaczmarczyk (red.) Media w gospodarce i społeczeństwie. Wyzwania ery konwergencji, Wydawnictwo AWR Edytor, Praga – Sosnowiec 2012, s. 111-120.
O animatorach i menedżerach kultury, W: J. Leska – Ślęzak (red.), Cywilizacja i polityka, tom 9, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2011, s. 380-387.
Publikacje nienaukowe:
Pacjent zero, Wydawnictwo Międzynarodowy Instytut Edukacji Medialnej, Lublin 2022.