Devido às definições do seu navegador e de forma a facilitar o funcionamento da página umcs.pl,os cookies foram instalados. Ao utilizar esta página aceita a utilização dos cookies. Pode alterar isto modificando as definições do seu navegador.
Absolwent Wydziału Ekonomicznego UMCS: Studia I stopnia - Zarządzanie i marketing - 2009 - 2012 - specjalność: Strategiczne zarządzanie marką Studia II stopnia - Zarządzanie i marketing - 2012 - 2014 - specjalność: Zarządzanie produktem i wizerunkiem marki
Absolwent studiów podyplomowych na Wydziale Politologii: Marketing internetowy i brokering informacji - 2018 - 2019
Realizowane zadania w ramach Biura Rozwoju Kompetencji: - prowadzenie strony internetowej Biura - współpraca przy prowadzeniu mediów społecznościowych - koordynacja spraw administracyjno-organizacyjnych - moderowanie i dodawanie ogłoszeń (praca, praktyki, staże) - uzupełnianie umów - dodatkowe praktyki studenckie - współpraca w ramach Akademii Przedsiębiorczości UMCS - SU
Realizowane zadania w ramach Programu Absolwent UMCS: - prowadzenie strony internetowej Programu Absolwent - kontakt z Uczestnikami i Partnerami Programu - tworzenie i wysyłka Kart Absolwenta - wspópraca przy koordynacji spraw administracyjno-organizacyjnych
Działalność naukowa
Współautor artykułu naukowego: Mendryk I., Zdunek B. (2012). "Pozycjonowanie marki oparte na idei CSR" [w:] „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa” 2012, nr 2
Autor artykułu naukowego: "Znaczenie silnej marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa" - [w:] Informatyka i marketing w organizacjach. Teoria i Praktyka, MONOGRAFIA SERIA: ZARZĄDZANIE, Redakcja naukowa Klaudia Pujer (Exante, Wrocław 2016)