Devido às definições do seu navegador e de forma a facilitar o funcionamento da página umcs.pl,os cookies foram instalados. Ao utilizar esta página aceita a utilização dos cookies. Pode alterar isto modificando as definições do seu navegador.
- magister sztuki (Wydział Instrumentalny, Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku), 2005 (dyplom z wyróżnieniem).
- doktor sztuk muzycznych w dyscyplinie 'instrumentalistyka' , 2016.
Doświadczenie zawodowe:
- Szkoła Muzycza I st. im. F. Chopina w Wejherowie, 2005-2006;
- Szkoła Muzyczna I st. w Kraśniku, 2006-2010; - Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna im. K. Lipińskiego w Lublinie, 2010 - nadal;
- Zakład Pedagogiki Instrumentalnej IM WA UMCS w Lublinie, 2009 - nadal;
-Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku, 2012 - nadal.
W opiniach krytyki muzycznej:
„Pierwszą część koncertu otworzył Karol Garwoliński. W jego interpretacji usłyszeliśmy Poloneza fis-moll op. 44 Fryderyka Chopina. Utwór ten - określany jako «przejmujący poemat o Polsce» - spełniał symboliczną funkcję w naszej historii, wyrażającą się m.in. w tragicznej miłości do kraju. Powstał między rokiem 1840 a 1841, zaś dedykowany był księżnej Charles de Beauvau. Polonez (z mazurkiem w części środkowej), zagrany przez pianistę z wielkim wyczuciem formy i stylu, zdominowany nadrzędną rolą ekspresji, epatował heroizmem i dramatycznością. Karol Garwoliński, epatując z wielką swobodą warsztatem pianistycznym, ukazał pełne dostojności i narodowej dumy dzieło naszego największego kompozytora, związane z ówczesną tematyką walki o niepodległość”. (M. Rekiel-Zezula, Koncert Niezapomniany listopad, „Wiadomości Uniwersyteckie” 2009, nr 12)