dr Monika Ratajczyk

Stanowisko
adiunkt
Jednostki
KATEDRA METOD BADAWCZYCH ZARZĄDZANIA
Adres e-mail
Wyświetl
Link do Bazy Wiedzy
Monika Ratajczyk
Konsultacje

 Konsultacje w sem. zimowym 2024/2025:
- poniedziałek, godz. 13:15-14:45 (stacjonarnie, WE, p. 515);


- środa, godz. 9:45-11:15 (zdalnie; MS TEAMS, kod zespołu: 0l9ga7l; można też pisać na czacie i/lub dzwonić, jeśli widać status "dostępny" - konsultacji udzielam wg kolejności zgłoszeń, a więc status "niedostępny" oznacza, że w danym momencie prowadzę z kimś konsultacje)


Zachęcam do komunikowania się poprzez MS TEAMS w miejsce maila.


Konsultacje dla Logstyki (II st. I rok):
- środa (wszystkie tygodnie "żółte" oraz 23.10 i 20.11) godz. 11:15-12:15 (zdalnie; MS TEAMS, kod zespołu: 0l9ga7l; można też pisać na czacie i/lub dzwonić, jeśli widać status "dostępny" - konsultacji udzielam wg kolejności zgłoszeń, a więc status "niedostępny" oznacza, że w danym momencie prowadzę z kimś konsultacje)


---
Uwaga: Zamiana między grupami jest możliwa tylko wg zasady "osoba za osobę".

Adres

Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; p. 515
20-031 Lublin

Działalność naukowa

Jestem członkiem Rady Młodych Naukowców UMCS oraz członkiem Komisji ds. Etyki Studenckich Badań naukowych na Wydziale Ekonomicznym.

SPECJALIZACJA

Specjalizuję się w badaniach jakościowych.

Szczególny obszar moich zainteresowań naukowych dotyka zagadnienia zarządzania opakowaniem w przedsiębiorstwie (zarówno na poziomie strategii biznesowej, jak i zarządzania marką). Pasjonują mnie tematy związane z zachowaniami konsumenta, procesem zakupowym, a także oddziaływaniem na konsumenta kwestii nieuświadomionych.

---
PUBLIKACJE

Aktywnie publikuję. Część z moich ponad 40 artykułów skoncentrowanych wokół zachowań konsumenckich, badania postaw konsumentów oraz roli opakowania w decyzjach zakupowych możesz zobaczyć (większość dorobku pod panieńskim nazwiskiem Nalewajek) w :
* ORCID - ORCID iD iconorcid.org/0000-0001-8687-5315
* ResearchGate <zobacz>
* Google Scholar <zobacz>.

Publikacje dotyczące opakowań:

Publikacje dotyczce zachowań konsumenta:

 ---

BADANIA

Wierzę w efekt synergii. Jeśli któryś z podanych wyżej tematów jest Ci bliski - skontaktuj się ze mną. Może moglibyśmy zrobić coś razem? Badania, publikacje, granty - możliwości jest wiele.


Ogłoszenia