Esta página utiliza cookies
Devido às definições do seu navegador e de forma a facilitar o funcionamento da página umcs.pl,os cookies foram instalados. Ao utilizar esta página aceita a utilização dos cookies. Pode alterar isto modificando as definições do seu navegador.
Konsultacje w wsemestrze zimowym 2024/25
poniedziałek w godz. 11.10-13.00
pokój 108
istnieje możliwość konsultacji zdalnych MSTeams po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym
tel. 81-5372887
Wykształcenie:
UMCS, Wydział Filozofii i Socjologii, doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii praca doktorska napisana pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Styka
Katolicki Uniwersytet Lubelski, magister socjologii, praca magisterska napisana pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Styka
Zainteresowania naukowe:
Przedsiębiorczość, przedsiębiorczość rodzinna, innowacyjność firm, prywatyzacja przedsiębiorstw, zachowania konsumenckie, reklama,
Przynależność do organizacji:
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą
Doswiadczenie zawodowe:
Specjalista ds. ewaluacji 2012-2014 projekt „Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS”
Wykaz publikacji:
E. Szul, Zachowania prosumpcyjne konsumentów-implikacje dla firm rodzinnych, Nierówności a wzrost gospodarczy, 2019 nr 59(3), s. 226-235
E. Szul, Prosumpcja w dzialalności firm rodzinnych - ujęcie teoretyczne i praktyczne, W: Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw pod red. P. Antonowicz, R. Bęben, R. Płoska, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2019, s. 167-182
Tematyka seminarium dyplomowego:
zachowania konsumenckie, nowe trendy w konsumpcji, reklama i jej wpływ na zachowania odbiorców, przedsiębiorczość i firmy rodzinne, innowacje społeczne, organizacja i zarządzanie