mgr Karolina Badurowicz

Konsultacje

w sem. zimowym roku akadem. 2023/2024:


1. wtorek, godz.: 14:45 - 15:45


- dyżur stacjonarny w pokoju nr 302;


- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5 - konieczny wcześniejszy kontakt email;


2. czwartek, godz.: 10:00 - 11:00.


- dyżur stacjonarny w pokoju 302;


- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5 -  konieczny wcześniejszy kontakt email.


 

Ogłoszenia

 Uwaga, 

uprzejmie informuję, że od dnia 12 sierpnia 2024 r. do dnia 22 września 2024 r. przebywam na urlopie wypoczynkowym. W tym czasie nie odbywają się moje konsultację, jak również nie prowadzę korespondencji slużbowej. 

Informacje dotyczące ćwiczeń prowadzonych przeze mnie w sem. letnim roku akadem. 2023/2024:

 

 STUDIA STACJONARNE:

1. Postępowanie cywlne, prawo, IV rok, grupa I: wtorek, godz. 12:45 - 14:15, sala 4, dom studencki KRONOS

- oceny znajdują się w systemie USOS.

2. Postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, prawno - biznesowy, III rok, grupa I: wtorek, godz. 15:55 - 17:25, sala 106

- oceny znajduja się w systemie USOS.

3. Międzynarodowe prawo handlowe, prawno - menadżerski, 1 rok, II stopnia: wtorek, godz. 9:35 - 11:10.

- oceny znajdują się w systemie USOS.

STUDIA NIESTACJONARNE:

1. Postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, prawno - biznesowy, III rok

- oceny znajdują się w systemie USOS.

PRAKTYKA ZAWODOWA

- Bardzo proszę o zapoznanie się z Etapami odbycia praktyki przed wystosowaniem zapytania o przebieg praktyki, gdyż w większości przypadków odpowiedzi na Państwa pytania znajdują się poniżej:

- > ETAPY ODBYCIA STANDARDOWEJ PRAKTYKI

A) zalogować się do Internetowego Systemu Wsparcia praktyk i wprowadzić:

OBOWIĄZKOWE JEST WPROWADZENIE DANYCH MIN. NA 7 DNI PRZED ROZPOCZĘCIEM PRAKTYKI

- dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (ze standardową deklaracją/umową Uczelni, z umową ramową Uczelni, z indywidualną umową Praktykodawcy);
- terminy rozpoczęcia i zakończenia praktyki oraz czas trwania praktyki (120 godzin);
- NIP praktykodawcy;
- nazwę praktykodawcy;
- adres praktykodawcy (należy wypełnić pola: Kraj, Powiat, Województwo, Miejscowość, Kod pocztowy, Poczta, Ulica, Nr domu, Nr lokalu);
- dane dotyczące miejsca odbywania praktyki;

Nie należy: (skutkuje to automatycznym odrzuceniem praktyki)
- wprowadzać danych opiekuna ze strony praktykodawcy;
- zaznaczać oświadczenia o kontakcie z małoletnimi w czasie odbywania praktyki;

B) Po zatwierdzeniu praktyki przez opiekuna, odebrać z dziekanatu umowę lub deklarację i dostarczyć ją do podpisu praktykodawcy

C) Zaliczenie praktyki następuje poprzez:

Zamieszczenie w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skany dokumentów potwierdzających odbycie praktyki (zaświadczenie o odbyciu praktyki oraz umowa/deklaracja/skierowanie, na których podstawie praktyka była odbywana);

Dokumenty:

Dokumenty, o których mowa powyżej należy zeskanować do pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) zaświadczenie o odbyciu praktyki,
2) umowa/deklaracja/skierowanie

+ Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.

 

Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki  .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk, korzystając z opcji: załącz pliki do systemu.

 

 

- > ZALICZENIA JAKO PRAKTYKI PRACY ZAWODOWEJ LUB INNEJ DZIAŁALNOŚCI (W TYM INNEJ PRAKTYKI):

W celu zaliczenia jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności należy:
1) Zalogować się do Insternetowego Systemu Wsparcia Praktyk i wprowadzić dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (należy wybrać opcję: praktyka zaliczona na innej podstawie).
2) Pobrać i wypełnić wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności (dostępny w zakładce: Do pobrania).

Analogicznie proszę o ząłączenie "Ząswiadczenia o odbytej praktyce".

3) Zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skan wniosku o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności i dokumentów potwierdzających miejsce i czas zatrudnienia lub wykonywania działalności oraz zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.

Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zeskanować do jednego pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności,
2) dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub wykonywanie innej działalności.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki  .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk korzystając z opcji: dodaj załącznik.

4) Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.

+ DOSTARCZENIE WW. DOKUMENTÓW:

z oryginały dokumentów należy przekazać opiekunowi podczas konsultacji, drogą pocztową (na adres: Katedra Postępowania Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji UMCS, Pl. M.Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin) lub zostawić na portierni w budynku Wydziału

dopiero po dopełnieniu tych formalności praktyka zostanie zaliczona i oceniona