Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Od 1 września 2014 r. wprowadzamy zmiany w sposobie odbioru Kart przez absolwentów mieszkających w Lublinie.
Dotychczas Karty odbierać można było osobiście w Biurze Programu Absolwent UMCS lub - po zaznaczeniu odpowiedniej opcji - były one wysyłane pocztą. Z uwagi na fakt, iż często awiza pozostawały w skrzynkach zbyt długo, czasami również podane adresy okazywały się błędne, część kart wracała do nas.
Przypominamy, iż osoby rejestrujące się od 1. września 2014 r. w bazie danych Programu Absolwent UMCS, mieszkające w Lublinie, nie będą miały możliwości otrzymania karty pocztą. Dla ich wygody wydłużamy godziny pracy Biura Programu Absolwent UMCS w każdy poniedziałek. Począwszy od 1 września, Karty można odbierać osobiście w godzinach:
poniedziałek: 9.00-18.00
wtorek - piątek: 9.00-15.00
Adres Biuro Programu Absolwent UMCS Lublin, ul. Sowińskiego 12/6 tel. 81 537 28 79
W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku osób niepełnosprawnych lub starszych, przewidujemy możliwość wysyłki kart pocztą na terenie Lublina. Prosimy jednak o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w tej sprawie.