Ostatnia aktualizacja
19.11.2024

Zamówienia publiczne

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe (językowe) ciągłe, w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (8 części)

OZP/9-2015/WH

Ogłoszony
16.03.2015
Przedmiot
usługi
Status
Zakończone

...

2.            Tryb udzielenia zamówienia:

2.1          Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.

2.2          Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.

 

3.            Przedmiot zamówienia:

3.1          Przedmiotem zamówienia jest:

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe (językowe) ciągłe, w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (8 części).

Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.

3.2          Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

CPV: 80.00.00.00-4

3.3          Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (33 części)

Części 1 - 3 – sprawowanie opieki w czasie praktyk przedmiotowych ciągłych z języka hiszpańskiego,                          w wymiarze 3 tygodni / 60 godzin dla 4 studentów  (IFR SUM I rok),

Część 4 – sprawowanie opieki w czasie praktyk przedmiotowych ciągłych z języka hiszpańskiego, w wymiarze 3 tygodni / 60 godzin dla 2 studentów  (IFR SUM I rok),

Części 5 - 7 – sprawowanie opieki w czasie praktyk przedmiotowych ciągłych z języka rosyjskiego w szkole ponadgimnazjalnej, w wymiarze 2 tygodni / 40 godzin dla 1 studenta  (IFS lic. I rok),

Część 8 - sprawowanie opieki w czasie praktyk przedmiotowych ciągłych z I języka w szkole ponadgimnazjalnej, w wymiarze 2 tygodni / 30 godzin dla 1 studenta (ZLS SUM I rok).

3.4          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.5          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.

3.7          W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.

3.8          Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.9          Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

 

4.            Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie

- części 1 – 4 - od 08.04.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 29.05.2015 r.,

- części 5 – 8 - od 13.04.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 29.05.2015 r.

...

12.          Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

12.1        Oferty należy złożyć w Biurze Projektu: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin, w terminie do dnia: 30.03.2015r. do godz. 10:00.

12.2        Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

12.3        Oferty zostaną otwarte w dniu: 30.03.2015r. o godz. 10:45, w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin

12.4        Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy, otwarcie ofert jest jawne.

...

Szczegóły w załączonych dokumentach.

...

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907) w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:

1/ w zakresie części 1, w dniu 8 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatę Konarzewską,

2/ w zakresie części 2, w dniu 8 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytę Kłapot;

3/ w zakresie części 3, w dniu 8 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Joannę Płochacką;

4/ w zakresie części 5, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panem Mariuszem Adamcem;

5/ w zakresie części 6, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Ewą Fijuth;

6/ w zakresie części 7, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Martą Jaroszewicz;

7/ w zakresie części 8, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anetą Szumowską.

8/ w zakresie części 4 nie udzielono zamówienia (postępowanie unieważniono z powodu braku ofert).

Najnowsze

Dostawa i wymiana czujnika wysokiej próżni w GC-MS Agilent

PU/85-2024/DZP-a

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Serwis i kalibracja czujników w automatycznych stacjach meteorologicznych

PU/87-2024/DZP-a

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Oznaczanie węgla, azotu i siarki w próbkach glebowych

1000006320-2024/DZP-z

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone