Ostatnia aktualizacja
19.11.2024

Zamówienia publiczne

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne śródroczne w szkole podstawowej w wymiarze 2 godzin / 1 grupa studentów (łącznie 7 grup), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (7 części)

OZP/5-2015/WH

Ogłoszony
26.02.2015
Przedmiot
usługi
Status
Zakończone

...

2.            Tryb udzielenia zamówienia:

2.1          Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.

2.2          Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.

 

3.            Przedmiot zamówienia:

3.1          Przedmiotem zamówienia jest:

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS  odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne śródroczne w szkole podstawowej w wymiarze 2 godzin / 1 grupa studentów (łącznie 7 grup), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.

3.2          Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

CPV: 80.00.00.00-4

3.3          Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (7 części):

- Część 1 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Zakładu Lingwistyki Stosowanej (licencjat II rok),

- Cześć 2 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Zakładu Lingwistyki Stosowanej (licencjat II rok),

- Cześć 3 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Zakładu Lingwistyki Stosowanej (licencjat II rok),

- Cześć 4 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Instytutu Historii (licencjat II rok),

- Część 5 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Instytutu Filologii Polskiej (licencjat II rok),

- Część 6 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Instytutu Filologii Polskiej (licencjat II rok),

- Część 7 – 1 grupa (2 godziny) dotyczy studentów Instytutu Filologii Polskiej (licencjat II rok),

3.4          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.5          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.

3.7          W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.

3.8          Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.9          Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

 

4.            Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie od 09.03.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 31.03.2015 r. 

...

12.          Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

12.1        Oferty należy złożyć w Biurze Projektu: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin, w terminie do dnia: 06.03.2015r. do godz. 10:00.

12.2        Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

12.3        Oferty zostaną otwarte w dniu: 06.03.2015r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin

12.4        Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy, otwarcie ofert jest jawne.

...

Szczegóły w załączonych dokumentach.

...

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907) w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:

1/ w zakresie części 1, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią  Elżbietą Czegus,

2/ w zakresie części 2, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytą Dmitruk;

3/ w zakresie części 3, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Elżbietą Kozak;

4/ w zakresie części 4, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią  Katarzyną Mazur;

5/ w zakresie części 5, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Jolantą Ziębą;

6/ w zakresie części 6, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatą Psujek;

7/ w zakresie części 7, w dniu 16 marca 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Mariolą Wesołowską-Lecką.

Najnowsze

Dostawa i wymiana czujnika wysokiej próżni w GC-MS Agilent

PU/85-2024/DZP-a

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Serwis i kalibracja czujników w automatycznych stacjach meteorologicznych

PU/87-2024/DZP-a

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Oznaczanie węgla, azotu i siarki w próbkach glebowych

1000006320-2024/DZP-z

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone