Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
...
2. Tryb udzielenia zamówienia:
2.1 Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.
2.2 Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Przedmiot zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Logopedia SUM) odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne w szkole gimnazjalnej lub ponad gimnazjalnej w wymiarze 36 godzin, w okresie 2 tyg., maksymalnie dla 42 studentów, w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.
3.2 Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:
CPV: 80.00.00.00-4
3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (33 części)
Część 1 – sprawowanie opieki nad 3 studentami,
Części 2 – 8 – sprawowanie opieki nad 2 studentami,
Części 9 - 33 – sprawowanie opieki nad 1 studentem.
3.4 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.6 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.
3.7 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.
3.8 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.9 Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
4. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie od 16.02.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 13.03.2015 r.
...
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
12.1 Oferty należy złożyć w Biurze Projektu: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin, w terminie do dnia: 11.02.2015r. do godz. 10:00.
12.2 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
12.3 Oferty zostaną otwarte w dniu: 11.02.2015r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin
12.4 Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy, otwarcie ofert jest jawne.
...
Informacja o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907)w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:
1/ w zakresie części 1, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Agnieszką Wiśniewską;
2/ w zakresie części 2, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Iwoną Mędrkiewicz;
3/ w zakresie części 3, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Beatą Koczur;
4/ w zakresie części 4, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Katarzyną Kowalczuk;
5/ w zakresie części 5, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panem Krzysztofem Styczyńskim;
6/ w zakresie części 6, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Beatą Wójcik;
7/ w zakresie części 7, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Aneta Teterycz;
8/ w zakresie części 9, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Anną Lamch;
9/ w zakresie części 10, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Anną Dygas – Kałużą;
10/ w zakresie części 11, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Martą Budek;
11/ w zakresie części 12, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Małgorzatą Piwko;
12/ w zakresie części 13, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Agnieszką Banach;
13/ w zakresie części 14, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Martą Lewczuk;
14/ w zakresie części 15, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Anetą Ciepłowską;
15/ w zakresie części 16, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Moniką Szwed;
16/ w zakresie części 17, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Bożeną Skórską;
17/ w zakresie części 18, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Martyną Chodakowską;
18/ w zakresie części 19, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatą Kwiatkowską;
19/ w zakresie części 20, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Agnieszką Adamczuk;
20/ w zakresie części 21, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Renatą Słomiany;
21/ w zakresie części 22, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Aldoną Zdun;
22/ w zakresie części 23, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Wiesławą Turżańską;
23/ w zakresie części 24, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Katarzyną Sochan;
24/ w zakresie części 25, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Bogną Zagórską;
25/ w zakresie części 26, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Joanną Turmińską;
26/ w zakresie części 27, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Marzenną Sytą;
27/ w zakresie części 28, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Magdaleną Swarczyńską-Zuch;
28/ w zakresie części 29, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Renatą Furgał;
29/ w zakresie części 30, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Martą Rodak-Nawrot;
30/ w zakresie części 31, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Renatą Piątkiewicz;
31/ w zakresie części 32, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Edytą Małecką;
32/ w zakresie części 33, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Teresą Szymańską-Paruszkiewicz;
33/ w zakresie części 8 nie udzielono zamówienia (postępowanie unieważniono z powodu braku ofert).
PU/85-2024/DZP-a
1000006320-2024/DZP-z