Ostatnia aktualizacja
19.11.2024

Zamówienia publiczne

Opieka nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (licencjat Instytut Historii) odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z historii w szkole podstawowej w wymiarze 10 godzin / 1 grupa studentów (po 5 godzin na 1 Wykonawcę), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (2 części)

OZP/2-2014/WH

Ogłoszony
23.12.2014
Przedmiot
usługi
Status
Zakończone

...

2.            Tryb udzielenia zamówienia:

2.1          Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.

2.2          Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.

3.            Przedmiot zamówienia:

3.1          Przedmiotem zamówienia jest:

Opieka nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (licencjat Instytut Historii) odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z historii w szkole podstawowej w wymiarze 10 godzin / 1 grupa studentów (po 5 godzin na 1 Wykonawcę), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (2 części).

Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.

3.2          Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

CPV: 80.00.00.00-4

3.3          Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (2 części). Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego, załącznik nr 2 do OZP.

3.4          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.5          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.

3.7          W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.

3.8          Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.9          Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

 

4.            Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie od 12.01.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 30.01.2015 r.  

...

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907)w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:

 

1/ w zakresie części 1, w dniu 12 stycznia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią  Katarzyną Mazur;

 

2/ w zakresie części 2, w dniu 12 stycznia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią  Elżbietą Sokal.

Najnowsze

Dostawa i wymiana czujnika wysokiej próżni w GC-MS Agilent

PU/85-2024/DZP-a

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Serwis i kalibracja czujników w automatycznych stacjach meteorologicznych

PU/87-2024/DZP-a

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Oznaczanie węgla, azotu i siarki w próbkach glebowych

1000006320-2024/DZP-z

Ogłoszony
19.11.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone