Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W ramach Projektu zaplanowano do realizacji 3 grupy działań strategicznych. Każdej grupie przyporządkowano zadania szczegółowe.
W ramach pierwszej grupy działań (Zintegrowane projekty, działania networkingowe i kampanie informacyjno-promocyjne) przewidziano do realizacji następujące zadania:
1) zaangażowanie zagranicznych absolwentów w działania edukacyjne,
2) zaangażowanie zagranicznych absolwentów w wydarzenie „Drzwi Otwarte UMCS”,
3) zaangażowanie zagranicznych absolwentów w organizację „UMCS Days”,
4) udział koordynatorów projektu w konferencji networkingowej ICAReAlumni.
W ramach drugiej grupy działań (Tworzenie aplikacji i stron www) przewidziano do realizacji następujące zadania:
1) stworzenie i wykorzystanie aplikacji na urządzenia przenośne,
2) przemodelowanie struktury i układu stron www prowadzonych w j. obcych.
W ramach trzeciej grupy działań (Działania on-line w mediach społecznościowych) przewidziano do realizacji następujące zadania:
1) przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej wśród zagranicznych absolwentów dotyczącej możliwości zapisania
się do newslettera UMCS oraz dołączenia do fanów UMCS w mediach społecznościowych,
2) opracowanie 6 materiałów video do kampanii informacyjno-promocyjnej w formule kampanii „success story”.
Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu International Alumni.