Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
347 tysięcy złotych były warte w samym wrześniu publikacje medialne dotyczące Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, zrealizowane dzięki działaniom promocyjnym AZS UMCS Lublin i Biura Sportu UMCS. Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę Sponsoring Insight Research and Consulting.
W miesiącu poprzedzającym start rozgrywek Tauron Basket Ligi Kobiet, gdy koszykarki rozgrywały tylko mecze kontrolne, marka UMCS była eksponowana 175 razy w Internecie i prasie, zarówno lokalnie, jak i ogólnopolsko (mowa tu tylko o jednej z ośmiu sekcji sportowych AZS UMCS Lublin). To stawia ją na drugim miejscu pod względem wartości tzw. ekwiwalentu reklamowego. Wyżej w rankingu znajduje się tylko Tauron - sponsor tytularny całej ligi. Ponadto UMCS wyprzedza marki komercyjne takie jak CCC, Can-Pack czy Artego.
Wysoko w zestawieniu znalazła się także marka Lublin. Wartość dotyczących jej 173 publikacji w Internecie i prasie wyceniono na ponad 300 tysięcy złotych. Ta kwota daje naszemu miastu trzecie miejsce w rankingu.