Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Miło nam poinformować, że w pierwszym w Polsce rankingu reputacji polskich uczelni „Premium Brand” Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie znalazł się na wysokiej, dwunastej pozycji w kraju, wyprzedzając kilka znanych uczelni.
Badacze oceniali reputację 20 szkół wyższych na podstawie pięciu kluczowych wymiarów: prestiżu (czy na uczelni można polegać), referencji (czy można polecić ją znajomym), atmosfery wokół niej (czy media piszą o niej dobrze, czy źle), CSR (czy bierze pod uwagę dobro otoczenia), a także perspektyw zawodowych (czy kojarzy się z szansą na dobrą pracę).
Ranking powstał w oparciu o wyniki badania reputacji marek i firm. Jego organizatorem jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. To prowadzony od dziesięciu lat ogólnopolski program badawczy sprawdzający, jakie marki cieszą się najlepszą reputacją wśród Polaków. W tym roku przeanalizowano także reputację szkół wyższych. Badanie przeprowadził Dom Badawczy Maison na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna.
Na pierwszym miejscu w rankingu znalazł się Uniwersytet Jagielloński z wynikiem 74 punktów. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej otrzymał w tym zestawieniu 65 punktów – tyle samo, co Uniwersytet Mikołaja Kopernika oraz Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Więcej informacji na ten temat:
www.premiumbrand.com.pl/aktualnosci/