Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Komercjalizacja wiedzy jest kluczowym elementem misji uczelni wyższych – dzięki niej know-how, wynalazki i technologie tam opracowywane mogą być wdrażane w praktyce, przynosząc korzyści zarówno przedsiębiorstwom, jak i jednostkom badawczym.
Za innowacjami i efektami projektów badawczo-rozwojowych stoją członkowie i członkinie zespołów funkcjonujących w instytutach UMCS, a także pracownicy techniczni, administracyjni i obsługi wspierający badania i procesy komercjalizacji. Są oni często anonimowi, wykonują swoje zadania w zaciszu laboratoriów i warsztatów, a to właśnie dzięki nim nasz Uniwersytet jest podmiotem liczącym się w polskim środowisku społeczno-gospodarczym.
W związku z potrzebą informowania o badaniach prowadzonych na UMCS w „Wiadomościach Uniwersyteckich” pojawił się nowy cykl publikacji pt. „Twarze komercjalizacji”. Jego celem jest uchylenie drzwi do laboratoriów oraz prezentacja zespołów badawczych UMCS – ich członków, prac, aktualnych badań i możliwości współpracy z rynkiem.
Cykl otwiera Katedra Geomatyki i Kartografii UMCS. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą zespołu.
Najnowsze wydanie Wiadomości Uniwersyteckich