Twarze komercjalizacji UMCS - część I

Komercjalizacja wiedzy jest kluczowym elementem misji uczelni wyższych – dzięki niej know-how, wynalazki i technologie tam opracowywane mogą być wdrażane w praktyce, przynosząc korzyści zarówno przedsiębiorstwom, jak i jednostkom badawczym.

Za innowacjami i efektami projektów badawczo-rozwojowych stoją członkowie i członkinie zespołów funkcjonujących w instytutach UMCS, a także pracownicy techniczni, administracyjni i obsługi wspierający badania i procesy komercjalizacji. Są oni często anonimowi, wykonują swoje zadania w zaciszu laboratoriów i warsztatów, a to właśnie dzięki nim nasz Uniwersytet jest podmiotem liczącym się w polskim środowisku społeczno-gospodarczym.

W związku z potrzebą informowania o badaniach prowadzonych na UMCS w „Wiadomościach Uniwersyteckich” pojawił się nowy cykl publikacji pt. „Twarze komercjalizacji”. Jego celem jest uchylenie drzwi do laboratoriów oraz prezentacja zespołów badawczych UMCS – ich członków, prac, aktualnych badań i możliwości współpracy z rynkiem.

Cykl otwiera Katedra Geomatyki i Kartografii UMCS. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą zespołu.

Najnowsze wydanie Wiadomości Uniwersyteckich

Załączniki

Aktualności

Data dodania
5 marca 2025