Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Dr Marzena Kowaluk-Romanek: Trudności w uczeniu się mogą rzutować na dalsze losy życiowe
Trudności w uczeniu się mogą się pojawiać na różnym poziomie edukacji szkolnej. Powodują, że uczeń nie potrafi w czasie przewidzianym programem nauczania przyswoić sobie określonej wiedzy i umiejętności. W tym znaczeniu stanowią przyczynę, a zarazem pierwszy etap niepowodzeń szkolnych. Szczególnie istotnego znaczenia nabierają w początkowym okresie nauki, rzutują bowiem na całą karierę szkolną dziecka, nierzadko na możliwości zdobycia wykształcenia, czy dalsze losy życiowe.
Czym są trudności w uczeniu się? Jak je rozpoznać? W jaki sposób wspierać dziecko w nauce? To temat rozmowy z dr Marzeną Kowaluk-Romanek z Katedry Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej Instytutu Pedagogiki UMCS.
Link do strony: https://www.eska.pl/lublin/trudnosci-w-uczeniu-sie-moga-rzutowac-na-dalsze-losy-zyciowe-audio-aa-Qv6C-C3Md-Cedp.html