Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, od 1 stycznia 2025 roku UMCS zrezygnował z usług pośrednictwa w zakupie biletów lotniczych. Tym samym, rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, związanych z wyjazdami zagranicznymi dokonuje indywidualnie osoba wyjeżdżająca u dowolnego przewoźnika lub na portalu rezerwacyjnym. W przypadku, gdy potrzebna jest obsługa w zakresie zakupu biletu lotniczego, zapewnia ją ZESPÓŁ DS. WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH (Dom studenta Ikar, pokój nr 3, Telefon: (81) 537-52-20, Beata Pruchniak i Eliza Słoboda).
Zakupu biletów należy dokonywać zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Nr 69/2022 Rektora UMCS w sprawie podróży służbowych pracowników, wyjazdów studentów i doktorantów oraz osób niezatrudnionych na UMCS (po zmianach z 23.12.2024 r.), po zaakceptowaniu wniosku o wyjazd zagraniczny. Zakup biletu lotniczego powinien odbywać się z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności i efektywności wydatków publicznych, tj. wyboru połączenia z optymalnym czasem podróży i najniższą ceną w klasie ekonomicznej.
Więcej szczegółów dotyczących zasad zakupu i rozliczania biletu znajduje się w Komunikacie z dnia 2 stycznia 2025 roku dostępnym pod linkiem:
Szczegóły dotyczące procedury składania wniosków o podróż służbową dostępne są na stronie: https://www.umcs.pl/pl/procedura-wyjazdu,21279.htm
W razie pytań/wątpliwości prosimy o kontakt z Dyrektor Centrum olgą Pliszczyńską-Mokijewską, tel. 53-86.