Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Informujemy o rozpoczęciu rekrutacji do Zadania 6 – Program stażowy dla studentów Wydziału Prawa i Administracji, realizowanego w ramach projektu "Zintegrowany UMCS".
Staże przewidziane są dla studentów/ek studiów stacjonarnych II roku studiów II stopnia Wydziału Prawa i Administracji UMCS z kierunku prawno-menadżerskiego.
Rekrutacja trwa do 05.04.2019 r.
Osoby zainteresowane udziałem w stażach prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rekrutacji oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Wypełnione formularze zgłoszeniowe należy złożyć w biurze projektu w Domu Studenckim "Ikar", w pok. 11 (parter).
Szczegółowe informacje oraz dokumenty do pobrania znajdują się w zakładce: