Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W terminie od 16 sierpnia do 13 września 2022 r. będzie trwała tura składania wniosków o przyznanie miejsca w Domach Studenckich UMCS (tzw. II tura wnioskowania) na rok akademicki 2022/2023.
W II turze wnioskowania wnioski mogą składać wyłącznie osoby przyjęte na I rok studiów jednolitych magisterskich, I, II stopnia oraz na I rok kształcenia w ramach prowadzonych przez UMCS szkół doktorskich w roku akademickim 2022/2023.
Pierwsze logowanie do USOSweb (możliwe po 16 sierpnia): należy wejść na stronę: https://login.umcs.pl/, a następnie wybrać opcję "ustaw nowe hasło". Na kolejnym ekranie wpisać swój adres e-mail podany przy rekrutacji. Po chwili na mailu pojawi się wiadomość z loginem oraz miejsce na ustawienie hasła (należy sprawdzić folder SPAM oraz folder Powiadomienia).
Osoby z niepełnosprawnościami, osoby samotnie wychowujące dziecko, małżeństwa studenckie oraz sieroty i półsieroty, w systemie USOSweb zobowiązane są załączyć skan dokumentu potwierdzający tę okoliczność (tj. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, odpis aktu urodzenia dziecka, odpis aktu małżeństwa, odpis aktu zgonu rodzica).
Osoby niewidome, poruszające się na wózku lub o kulach proszone są o wskazanie tego faktu w uzasadnieniu wniosku na ekranie 9. w USOSweb, co pozwoli na odpowiednie dobranie miejsca w DS.
Terminarz:
Prosimy o zapoznanie się z Komunikatem Rektora z dnia 15 lipca 2022 r. w sprawie zasad potwierdzania miejsc w II turze wnioskowania.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z pracownikami Biura Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów, e-mail: akademik@umcs.pl, tel. (81) 533-86-27.
Źródło: Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów