Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Centrum Badań Gier Wideo UMCS zaprasza na czwarte w tym semestrze seminarium badawcze. Naszym gościem będzie projektant gier Adam Kwapiński, który opowie o pannarratywizmie we współczesnej ludologii.
Jakie konsekwencje dla dyskursu na temat gier ma perspektywa pannarratywistyczna? Czy mimo wywalczenia przez gry roli autonomicznego medium gry nadal nie są postrzegane głównie jako narzędzie służące opowiadaniu historii? W jaki sposób wpływa to na podejście badaczek i badaczy analizujących gry?
Spotkanie odbędzie się w formie webinaru 18.06.2024 (wtorek) o 17.00 na platformie Google Meet.
Adam Kwapiński
Projektant gier planszowych. Przez ponad 10 lat zawodowej kariery w branży gier stworzył ponad 25 tytułów, które zostały wydane na rynek. Poza praktyczną stroną związaną z projektowaniem interesuje się zagadnieniami mocno teoretycznymi z zakresu ludologii i szeroko rozumianych nauk społecznych. Autor książki dotyczącej projektowania gier planszowych mający na swoim koncie liczne warsztaty i wystąpienia dotyczące tworzenia i funkcjonowania gier jako unikatowej formy rozrywki. Prywatnie miłośnik tańca irlandzkiego, Schopenhauera i Texas Holdem.
źódło: Instytut Nauk o Kulturze, Wydział Filologiczny UMCS