Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Strateg, badacz, konsultant. Pomaga budować i rozwijać marki, a także lepiej je komunikować. Interesuje ją integrowanie działań na styku biznesu, komunikacji i designu, prowadzące do projektowania wartościowych doświadczeń i efektywnych rozwiązań, które są komuś potrzebne. Bada historie, które o sobie opowiadamy. Doradza markom osobistym, produktowym, małym i średnim przedsiębiorstwom. Autorka książki „Silne marki osobiste zmieniają świat” (silnemarkiosobiste.pl) i licznych publikacji w prasie branżowej. Projektuje i wdraża strategie wzornicze, rozwojowe i komunikacyjne. Prowadzi szkolenia, moderuje warsztaty strategiczne i wykłada, między innymi w obszarach strategii marki, budowania marki osobistej, employer brandingu, etyki biznesu oraz kokreatywnych metodyk projektowania. Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej, studiów podyplomowych Public Relations na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, studiów podyplomowych Przygotowanie do roli nauczyciela przedmiotów zawodowych na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej, studiów podyplomowych Wzornictwo przemysłowe na Politechnice Lubelskiej, studiów podyplomowych Coaching menedżerski na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów doktoranckich na kierunku Nauki o poznaniu i komunikacji społecznej na UMCS. W 2023 uzyskała stopień doktora nauk humanistycznych w dyscyplinie filozofia. Temat dysertacji: „Koncepcja marki osobistej w świetle wybranych teorii tożsamości narracyjnej”.
Marka osobista i profesjonalizacja zawodu trenera biznesu – 10 godz., WY+CA