Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Błażej Dyczewski jest adiunktem w Katedrze Badań nad Kulturą i Komunikacją w Instytucie Socjologii UMCS. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Jego działalność naukowa skupia się na badaniach społecznych i marketingowych. Pełni również funkcję kierownika merytorycznego projektu badawczego pt. „Społeczna Diagnoza Uczniów 2018 – Lustro”, realizowanego przez Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych w Poznaniu. Praktyk w zakresie socjologicznych badań ilościowych oraz analizy danych statystycznych z wykorzystaniem IBM SPSS Statistics. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują szeroki zakres zagadnień związanych ze stylami życia młodzieży, uczestnictwem młodzieży w Internecie i komunikacją społeczną. Jest autorem kilku artykułów naukowych skupiających się na wartościach i celach życiowych młodzieży, a także modelach korzystania przez nią z Internetu. Od 2010 roku prowadzi różnorodne szkolenia, które obejmują tematy z zakresu metodologii badań, analizy danych, statystyki oraz umiejętności praktycznych w pracy z narzędziami informatycznymi. Szkolenia te są adresowane do różnych grup odbiorców, takich jak pracownicy instytucji publicznych, nauczyciele, trenerzy, menedżerowie oraz pracownicy służby zdrowia.
Rozpoznanie, analiza i ewaluacja szkoleń w biznesie – 10 godz., WY+CA