dr Błażej Dyczewski

Błażej Dyczewski jest adiunktem w Katedrze Badań nad Kulturą i Komunikacją w Instytucie Socjologii UMCS. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Jego działalność naukowa skupia się na badaniach społecznych i marketingowych. Pełni również funkcję kierownika merytorycznego projektu badawczego pt. „Społeczna Diagnoza Uczniów 2018 – Lustro”, realizowanego przez Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych w Poznaniu. Praktyk w zakresie socjologicznych badań ilościowych oraz analizy danych statystycznych z wykorzystaniem IBM SPSS Statistics. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują szeroki zakres zagadnień związanych ze stylami życia młodzieży, uczestnictwem młodzieży w Internecie i komunikacją społeczną. Jest autorem kilku artykułów naukowych skupiających się na wartościach i celach życiowych młodzieży, a także modelach korzystania przez nią z Internetu. Od 2010 roku prowadzi różnorodne szkolenia, które obejmują tematy z zakresu metodologii badań, analizy danych, statystyki oraz umiejętności praktycznych w pracy z narzędziami informatycznymi. Szkolenia te są adresowane do różnych grup odbiorców, takich jak pracownicy instytucji publicznych, nauczyciele, trenerzy, menedżerowie oraz pracownicy służby zdrowia.

Prowadzony przedmiot:

Rozpoznanie, analiza i ewaluacja szkoleń w biznesie – 10 godz., WY+CA

    Prowadzący zajęcia

    Data dodania
    25 lipca 2023