Program

Konferencja Technologia i eksperyment w nowoczesnej edukacji
23 lutego 2018 r., ECOTECH-COMPLEX, Lublin

9.30-10.00 – Rejestracja, kawa powitalna
10.00-10.05 – Otwarcie konferencji i podpisanie umowy o współpracę z Firmą „ALEXANDER TOYS”.

PANEL I

  • 10.05-10.30 - Robotyka i programowanie czyli zabawa na poważnie – Marcin Wolski, Edukacja 3.0
  • 10.30-10.50 – Wiem w co gram – wykorzystanie gier w edukacji – Paweł Chilczuk, Edukacja 3.0
  • 10.50-11.10 – Narzędzia informatyczne w nauczaniu humanistycznym – Agnieszka Kwapiszewska-Wolska, Edukacja 3.0
  • 11.10-11.30 – Ciemna strona Internetu – chronimy uczniów w sieci – Robert Turski, Edukacja 3.0

11.30-11.50 – Przerwa kawowa

PANEL II

  • 11.50-12.00 – „Akademia Programowania UMCS - szukamy talentów!” – level ekspert – dr hab. Bogdan Księżopolski, Dyrektor Instytutu Informatyki UMCS
  • 12.00-12.25 – Nowy wymiar edukacji – VR i AR na każdej lekcji – Robert Turski, Marcin Wolski, Edukacja 3.0
  • 12.25-12.50 – Eksperymenty matematyczne, czyli matematyka dla każdego– dr Anna Gąsior, Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS
  • 12.50-13.15 – Technologie a proces nauczania i uczenia się – aspekty psychologiczne – dr Grzegorz Kata, Edukacja 3.0, WSEI
  • 13.15-13.25 – Podnieś swoje kwalifikacje – studia podyplomowe na UMCS – Alicja Borzęcka-Szajner, Dyrektor Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
  • 13.25-13.30 - Biblioteka UMCS źródłem nowoczesnej edukacji – Urszula Poślada, Zastępca Dyrektora BG UMCS
  • 13.30 – 13.50 - Wybuchy, fajerwerki czyli chemia z kuchni i od kuchni – wykład z pokazami – Anna Bukowska, Uniwersytet Dziecięcy UMCS

14.00 – Zakończenie konferencji, wręczenie nagród zwycięzcom gry UMCS – Lubię to!

Poza aulą:

  • Strefa NAUKI – Uniwersytet Dziecięcy UMCS, stoiska uczelnianych Kół Naukowych
  • Strefa ROBOTYKI – Edukacja 3.0
  • UMCS – LUBIĘ TO! – gra z elementami rozszerzonej rzeczywistości