Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
dr hab. Katarzyna Klimkowska, prof. UMCS – pedagog, psychoterapeuta, coach, pracownik badawczo-dydaktyczny w Katedrze Teorii Wychowania w Instytucie Pedagogiki UMCS. Od dwudziestu lat zajmuje się wsparciem człowieka dorosłego w rozwoju. Jest psychoterapeutą w nurcie poznawczo-behawioralnym. Prowadzi również coaching indywidualny w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach oraz poradnictwo kariery. Wykład „Jak żyć i nie zwariować” dotyczyć będzie problematyki wyzwań życiowych stojących przed młodzieżą, trudności i kryzysów doświadczanych przez nastolatków oraz sposobów radzenia sobie z nimi. | |
dr Izabela Łucjan – doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii, wykładowca akademicki, trener umiejętności miękkich, job-coach, specjalista rozwoju edukacyjnego i zawodowego, praktyk NLP. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie we współpracy z pracownikami instytucji publicznych, komercyjnych, organizacji pozarządowych oraz studentami. Realizuje szkolenia m.in. z obszaru budowania i przewodzenia w zespołach, skutecznej komunikacji i feedbacku, leadershipu. Jest certyfikowanym trenerem, tutorem Szkoły Tutorów Collegium Wratislaviense oraz certyfikowanym Praktykiem Sztuki NLP Nowej Generacji, certyfikacja Neuroedukacja. W ramach warsztatów „Uważna szkoła – trening redukcji stresu dla nauczycieli” nauczyciele pozyskają wiedzę oraz umiejętności związane ze stosowaniem techniki „mindfulness” (uważność), traktowaną jako metodę z pogranicza psychoterapii, popartą licznymi badaniami naukowymi. Uważność może wspierać nauczycieli w radzeniu sobie ze stresem, a także wspomagać rozwój inteligencji emocjonalnej. |