Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
w związku z nadal trwającą epidemią koronawirusa COVID-19 i z koniecznością zachowania dystansu między pracownikami, aby uprościć formę składania wniosku o wypłatę pomocy materialnej w okresie jesienno-zimowym dla pracowników (§ 12, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych UMCS, Zarządzenie Nr 68/2014 z dnia 13 listopada 2014 r.), została utworzona wersja elektroniczna wniosku: https://forms.office.com/r/6ZyJgwXZKC, po wypełnieniu którego pracownicy ubiegający się o otrzymanie świadczenia przesyłają go do Biura Socjalnego w nieprzekraczalnym terminie do 26 listopada 2021 r. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.