Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W dniach 12-13 stycznia odbyły się pierwsze dwa warsztaty w ramach kolejnej III już edycji Akademii Biznesu UMCS.
W miniony weekend rozpoczęła się kolejna edycja Akademii Biznesu UMCS. Podczas dwudniowego kursu uczestnicy pracowali nad dopracowaniem swoich pomysłów biznesowych. Tematyką sobotnich zajęć było „projektowanie modelu biznesowego, natomiast niedzielnych „sposoby oceny i weryfikacji nowego modelu biznesowego, testowanie hipotez oraz projektowanie eksperymentów do prowadzenia z klientami”.
Uczestnicy poznali aż 30 modeli biznesowych, dzięki którym mogli opracować własny model biznesowy dla wybranych segmentów klienta, wcześniej określając pozycje wartości dla nich. Opracowali również strategie marketingową dla swoich przedsięwzięć biznesowych. Uczestnicy podzieleni na 5 zespołów pracowali nad swoimi pomysłami na biznes. Swoje pomysły opracowywali na podstawie szablonu Business Model Canvas. Poznali także takie metody jak: Lean Startup i Custmer Development służące do weryfikacji pomysłów biznesowych przed ich wdrożeniem na rynek.
Następny weekend postawi mnóstwo kolejnych wyzwań przed zespołami, które będą budować lejek marketingowy, a także ćwiczyć swoje umiejętności sprzedażowe. Ostatniego dnia kursu uczestnicy otrzymają szansę na indywidualną sesję mentoringową z ekspertami Startup Academy.