OPIS PRODUKTU
1. Opracowanie założeń gry, analiza sytuacji problemowej
W Polsce, jak dotychczas brakuje systematycznych badań nad prokrastynacją i jest to jeden z powodów, dla których zarówno analiza zjawiska jak i podejmowanie prewencyjnych działań wymaga poświęcenia większej uwagi. Brak jest również kompleksowych narzędzi, które mogłyby być stosowane w celu przeciwdziałania prokrastynacji.
1.1.Założenia gry:
1.2. Opis gry
Gra składa się z dwóch etapów.
I Etap / treningowy - zadania odnoszą się do procesu rekrutacyjnego. Wwyznaczonych terminach uczestnik powinien przystąpić do realizacji przewidzianych zadań.
II Etap / utrwalanie - realizowane są wg analogicznych zasad, następuje zmiana scenariusza, który nie dotyczy już rekrutacji, tylko zadań dla stażysty. Zadania mają większy (niż w etapie I) stopień trudności.
Czas na wykonanie zadań będzie skracany.
Osią fabularną będzie rekrutacja (I etap) i staż (II etap) w firmie. Przez cały czas avatar gracza znajduje się w siedzibie firmy. Ma swobodę w poruszaniu się po świecie gry, może zaglądać do różnych pomieszczeń i rozmawiać z wybranymi postaciami za pomocą list dialogowych. Postaci z gry będą posiadać wiedzę na temat wymagań firmy, co do umiejętności kandydata. Gracz za każde prawidłowo wykonane zadanie dostaje punkty.
Gra stanowi podstawę programu szkoleniowego lub uzupełnienie oddziaływań edukacyjnych (kompatybilne z zasadami systemu jakości kształcenia w obszarach: wiedza, umiejętności, kompetencje społeczne).
2. Podręcznik
Podręcznik (przewodnik)
3. Moduł szkoleniowy
Moduł szkoleniowy
Szkolenie będzie obejmowało: