Oferty Pracy

Specjalista/tka ds. turystyki

Numer referencyjny
552/2024
Data dodania
04.09.2024
Data ważności
31.10.2024
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Hotelarstwo/Turystyka/Gastronomia
Miejsce pracy
Lubelskie
Nazwa Firmy
ITAKA salon firmowy CH SKENDE SHOPPING LUBLIN
Profil firmy

Nazwa firmy: ITAKA salon firmowy CH SKENDE SHOPPING LUBLIN

Dane kontaktowe
Strona www
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów
  • ZNAJOMOŚĆ GEOGRAFII ŚWIATA, DESTYNACJI TURYSTYCZNYCH
  • KOMUNIKATYWNOŚĆ,
  • UMIEJĘTNOSĆ PRACY W ZESPOLE
  • DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA (MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W BIURZE PODRÓŻY)
  • WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE
  • PRACA NA CAŁY ETAT,
  • DYSPOZYCYJNOŚĆ W SOBOTY I NIEDZIELE HANDLOWE
  • UŚMIECH, ZAANGAŻOWANIE, CHĘĆ ROZWOJU, PASJA DO PODRÓŻOWANIA
Zakres zadań

1.Obsługa klienta:

  • Doradztwo w wyborze kierunków podróży, hoteli, i atrakcji turystycznych.
  • Pomoc w planowaniu i organizacji indywidualnych oraz grupowych wyjazdów.
  • Przyjmowanie i realizacja rezerwacji
  • Informowanie klientów o warunkach podróży, wymaganiach wizowych, ubezpieczeniach itp.

2. Sprzedaż i marketing:

  • Promowanie ofert biura podróży, w tym wycieczek last minute, pakietów wakacyjnych, itp.
  • Tworzenie i aktualizacja ofert na witrynie oraz w mediach społecznościowych.
  • Utrzymywanie relacji z klientami oraz budowanie bazy stałych klientów.
  • Realizacja planów sprzedażowych

3. Koordynacja logistyczna:

  • Monitorowanie realizacji usług i rozwiązywanie problemów związanych z wyjazdami klientów.

4. Formalności i dokumentacja:

  • Przygotowywanie i kontrolowanie dokumentów podróżnych, takich jak bilety, vouchery, bony
  • Obsługa systemów rezerwacyjnych i prowadzenie ewidencji rezerwacji.
  • Zarządzanie płatnościami i rozliczeniami z klientami

5. Obsługa reklamacji i problemów:

  • Rozpatrywanie reklamacji oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
  • Zapewnienie wsparcia dla klientów podczas podróży w przypadku nieprzewidzianych sytuacji.

6. Rozwój oferty turystycznej:

  • Tworzenie nowych pakietów turystycznych dostosowanych do potrzeb klientów.
  • Udział w targach turystycznych oraz szkoleniach branżowych.

7. Prace administracyjne:

  • Prowadzenie korespondencji z klientami i partnerami.
  • Utrzymywanie porządku w dokumentacji biurowej i systemach CRM.
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań i terminów.
Oferowane warunki
  • UMOWĘ O PRACĘ LUB ZLECENIE
  • PŁACA STAŁA + PROWIZJA
  • MOŻLIWOŚĆ WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH (SZKOLENIE, KONFERENCJE)
  • ZNIŻKI NA PRYWATNE WAKACJE
  • DOFINANSOWANIE DO PAKIETU MULTISPORT
Sposób aplikowania

Aplikacje należy wysłać na stronę: rekrutacja.holiday@gmail.com 

Oferty Pracy