Logowanie / Aktywacja

  1. Aktywacja konta jest wymagana i wykonywana indywidualnie.
  2. Wejdź na stronę office.umcs.pl.
  3. Jeżeli nie jesteś zalogowany w centralnym punkcie logowania (login.umcs.pl) to strona automatycznie Cię tam przeniesie. Zaloguj się swoim loginem oraz hasłem jak do systemu USOS.
  4. Zostaniesz przekierowany na stronę Office. Kliknij przycisk "Załóż konto".

  5. W formularzu podaj swój login w formacie: loginusos@office.umcs.plPomyślne logowanie przeniesie Cię na stronę Microsoft, gdzie będziesz mógł wybrać program MS Teams.



Jeżeli masz już konto, wejdź na stronę login.umcs.pl i po zalogowaniu z sekcji USŁUGI wybierz OFFICE 365.

W aplikacji komputerowej Teams na ekranie Microsoft wpisujemy login w formacie loginusos@office.umcs.pl; na kolejnym ekranie (logowanie UMCS) wpisujemy loginusos i hasło do punktu logowania UMCS.

UWAGA! Przy każdym kolejnym logowaniu się do aplikacji MS Teams należy zwrócić uwagę na poprawność wprowadzanych danych do logowania - w pierwszym kroku w ekranie logowania do aplikacji (loginusos@office.umcs.pl) a następnie w Punkcie Logowania (loginusos).