Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Studenci i studentki,
przedstawiamy wyniki Konkursu Grantowego Samorządu Studentów, w ramach którego koła naukowe i organizacje studenckie otrzymały dofinansowanie na realizację projektów/wydarzeń w roku 2024.
Decyzję o przyznaniu grantu dostępne są w załączniku.
Zakończenie projektów powinno mieć miejsce najpóźniej w grudniu 2024 r., aby możliwe było rozliczenie wszystkich dokumentów finansowych zgodnie z terminami podawanymi każdorazowo w komunikatach Kwestury UMCS.
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji grantu znajdziecie w odnośniku- Instrukcja realizacji zamówień z grantów.
Sprawozdania z wykorzystanych środków należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2025 r. Szczegóły i wzory dokumentów znajdują się na stronie Organizacji studenckich UMCS w zakładkach „Granty” oraz „Sprawozdania”.
Złożenie sprawozdania jest obligatoryjne dla każdej organizacji, która otrzymała dofinansowanie, również w przypadku niewykorzystania środków przez daną organizację.
Do sprawozdania należy dołączyć kopie dokumentów finansowych takich jak: faktury, rachunki, wnioski o zamówienie publiczne, zamówienia, RW z magazynu itd.