Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo
Celem konferencji jest analiza możliwości wykorzystania potencjału nowych technologii w finansach i rachunkowości oraz analiza wpływu ich wdrożenia na zmianę ról menedżerów działów back office i sposobów komunikowania informacji w przedsiębiorstwie. Uczestnikami konferencji będą studenci kierunków ekonomicznych, informatycznych oraz zaproszeni goście, którzy zaprezentują swoją wiedzę, jak i zdobyte doświadczenie. Gościem specjalnym konferencji będzie Bartosz Sobolewski, Prezes Zarządu Pirxon S.A. w Gdańsku, który w trakcie pierwszej sesji wygłosi wykład o zastosowaniu robotów w finansach i rachunkowości. Dwie kolejne sesje będą przeznaczone na referaty studentów. Z kolei w trakcie ostatniej sesji odbędzie się panel dyskusyjny nt. Szanse i zagrożenia wynikające z wdrożenia nowych technologii w finansach i rachunkowości, w którym udział wezmą między innymi:
1. Piotr Jan Blachowski, Managing Director w Norian Accounting Sp. z o.o. w Toruniu,
2. Andrzej Derkowski, Dyrektor Biura Kontrolingu w Grupie Neuca S.A. w Toruniu,
3. Aleksander Rozman, Dyrektor Finansowy z CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o. Sp. k. w Toruniu,
4. Bartosz Sobolewski, Prezes Zarządu w Pirxon S.A. w Gdańsku.
Moderatorem dyskusji będzie dr hab. Marlena Ciechan-Kujawa, prof. UMK, kierownik Katedry Rachunkowości Zarządczej Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Zachęcam do uczestnictwa w konferencji z referatem. Istnieje możliwość nadesłania referatów napisanych przez studentów wspólnie z pracownikami naukowymi, np. z Opiekunem Naukowym Koła czy Promotorem pracy magisterskiej. Referaty powinny uwzględniać aspekt praktyczny opisywanych zagadnień.
Tematyka referatów powinna dotyczyć między innymi następujących zagadnień:
1. digitalizacja, automatyzacja i robotyzacja procesów sfery back office,
2. narzędzia business intelligence,
3. cyfrowe modele biznesu,
4. advanced analytics,
5. raportowanie i standardy IBCS,
6. rola i kompetencje menedżerów w erze robotyzacji.
Jeżeli wśród powyższych zagadnień nie znaleźliście Państwo interesującego Was tematu, jesteśmy otwarci na nowe propozycje. Napiszcie do nas i przedstawcie nam swoją propozycję.
Referaty należy przesłać do 30 kwietnia 2019 roku wyłącznie w wersji elektronicznej na adres: kc@umk.pl. Nadesłane referaty powinny odpowiadać, dołączonym do tego listu, wymogom redakcyjnym oraz zawierać zgłoszenie udziału zgodne z przesłanym formularzem. Po otrzymaniu zgłoszenia, prześlemy szczegółowy harmonogram konferencji. Jeżeli uczestnictwo w konferencji będzie bez referatu, zgłoszenia można dokonać również do 30 kwietnia 2019 roku.
Wszystkie referaty będą zrecenzowane przez pracowników Katedry Rachunkowości Zarządczej Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu. Wybrane referaty zostaną wygłoszone w trakcie konferencji, a następnie opublikowane w formie publikacji książkowej. Najlepsze referaty zostaną nagrodzone.
Więcej informacji po linkami: