Tematyka tegorocznego Forum dotyczyć będzie m.in. cyberbezpieczeństwa, e-doręczeń, zamówień publicznych, wielowymiarowej stategii rozwoju marki i komunikacji UMCS czy projektu Dostępny UMCS 2.0.
Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum dzięki udziałowi w warsztatach mają szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu.
Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Małgorzata Stręciwilk – Kanclerz UMCS.
Szczegółowy program III Forum Administracji znajduje się poniżej oraz w załączeniu. Ze względu na limity miejsc w salach, na wszystkie wydarzenia, również na część panelową, obowiązują zapisy przy pomocy poniższych formularzy.
Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty.
Zapisy trwają do 9 marca 2025 r. lub do wyczerpania limitów miejsc.
PROGRAM III FORUM ADMINISTRACJI UMCS
DZIEŃ I - 19 marca 2025 r.
08:30-09:00 - Rejestracja uczestników (Mała Aula WHiA)
III Forum Administracji - część panelowa
KONFERENCJA
09:00-09:20 - Otwarcie III Forum Administracji
- prof. dr hab. Radosław Dobrowolski - JM Rektor UMCS oraz mgr Małgorzata Stręciwilk - Kanclerz UMCS
09:20-09:50 - 7 historii, które sprawią, że już zawsze będziesz wiedział, dlaczego cyberbezpieczeństwo jest ważne
- mgr Katarzyna Żółkiewska-Malicka - Pełnomocnik Rektora ds. bezpieczeństwa informacji
09:50-10:30 - E-doręczenia
- r. pr. Magdalena Tarnowska - Centrum Organizacyjno-Prawne
10:30-11:00 - Wielowymiarowa strategia rozwoju marki i komunikacji UMCS - wybrane aspekty
- mgr Elżbieta Maksym - Lubman UMCS, mgr Aneta Adamska - Dyrektor Centrum Prasowego oraz mgr Wirginia Gieryng-Wójtowicz - Dyrektor Centrum Promocji
11:00-11:30 - Dostępny UMCS 2.0 - omówienia założeń projektu
- mgr Monika Sobolewska-Jaksim - Koordynator projektu - Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów
11:30-12:00 - Podsumowanie części panelowej
- mgr Małgorzata Stręciwilk - Kanclerz UMCS
12:00-12:30 - PRZERWA KAWOWA
WARSZTATY
12:30-15:00 - Sztuka efektywnej komunikacji (s. 112 B)
- mgr inż. Tomasz Sokołowski - Wydział Ekonomiczny
12:30-14:45 - Przygotowanie postępowania zamówień publicznych – jak oszacować wartość zamówienia i przygotować prawidłowo opz (Sala Obrad nr 9 - dawna Sala Rady Wydziału)
- mgr Małgorzata Niedzielska - p.o. Zastępcy Kanclerza ds. Ogólnych, Dyrektor Centrum Zamówień Publicznych
12:30-14:00 - Rola biznesu w środowisku akademickim – wsparcie transferu wiedzy, technologii i przedsiębiorczości na uczelni (s. 1 NH - tzw. Nowa Humanistyka)
- mgr Anna Grzegorczyk - Dyrektor Centrum Transferu Wiedzy i Technologii
12:30-14:45 - Ocena pracownicza jako narzędzie rozwoju (s. 021 SH - tzw. Stara Humanistyka)
- dr Aneta Karasek - Katedra Kapitału Intelektualnego i Jakości, Wydział Ekonomiczny
Dzień II - 20 marca 2025 r.
WARSZTATY
BLOK I
09:00-12:00 - Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (s. 1 NH - Nowa Humanistyka)
- dr hab. Agnieszka Lewicka-Zelent, prof. uczelni - Katedra Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii
09:00-11:15 - Przygotowanie postępowania zamówień publicznych – jak oszacować wartość zamówienia i przygotować prawidłowo opz (Sala Obrad nr 9 - dawna Sala Rady Wydziału)
- mgr Małgorzata Niedzielska - p.o. Zastępcy Kanclerza ds. Ogólnych, Dyrektor Centrum Zamówień Publicznych
BLOK II
12:00-13:15 - Decyzja administracyjna w postępowaniach przed organami uczelni – wybrane problemy prawne (Sala Obrad nr 9 - dawna Sala Rady Wydziału)
- r. pr. Joanna Lalak-Krzyżanowska - Centrum Organizacyjno-Prawne
12:15-14:45 - Sztuka efektywnej komunikacji (s. 112 B)