III Forum Administracji UMCS (19-20 marca)

Tematyka tegorocznego Forum dotyczyć będzie m.in. cyberbezpieczeństwa, e-doręczeń, zamówień publicznych, wielowymiarowej stategii rozwoju marki i komunikacji UMCS czy projektu Dostępny UMCS 2.0.

Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum dzięki udziałowi w warsztatach mają szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu.

Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Małgorzata Stręciwilk – Kanclerz UMCS.

Szczegółowy program III Forum Administracji znajduje się poniżej oraz w załączeniu. Ze względu na limity miejsc w salach, na wszystkie wydarzenia, również na część panelową, obowiązują zapisy przy pomocy poniższych formularzy.

Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty.

Zapisy trwają do 9 marca 2025 r. lub do wyczerpania limitów miejsc.

PROGRAM III FORUM ADMINISTRACJI UMCS

DZIEŃ I - 19 marca 2025 r.

08:30-09:00 - Rejestracja uczestników (Mała Aula WHiA)

III Forum Administracji - część panelowa

KONFERENCJA

09:00-09:20 - Otwarcie III Forum Administracji

- prof. dr hab. Radosław Dobrowolski - JM Rektor UMCS oraz mgr Małgorzata Stręciwilk - Kanclerz UMCS

09:20-09:50 - 7 historii, które sprawią, że już zawsze będziesz wiedział, dlaczego cyberbezpieczeństwo jest ważne

- mgr Katarzyna Żółkiewska-Malicka - Pełnomocnik Rektora ds. bezpieczeństwa informacji

09:50-10:30 - E-doręczenia

- r. pr. Magdalena Tarnowska - Centrum Organizacyjno-Prawne

10:30-11:00 - Wielowymiarowa strategia rozwoju marki i komunikacji UMCS - wybrane aspekty

- mgr Elżbieta Maksym - Lubman UMCS, mgr Aneta Adamska - Dyrektor Centrum Prasowego oraz mgr Wirginia Gieryng-Wójtowicz - Dyrektor Centrum Promocji

11:00-11:30 - Dostępny UMCS 2.0 - omówienia założeń projektu

- mgr Monika Sobolewska-Jaksim - Koordynator projektu - Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów

11:30-12:00 - Podsumowanie części panelowej

- mgr Małgorzata Stręciwilk - Kanclerz UMCS

12:00-12:30 - PRZERWA KAWOWA

WARSZTATY

12:30-15:00 - Sztuka efektywnej komunikacji (s. 112 B)

- mgr inż. Tomasz Sokołowski - Wydział Ekonomiczny

12:30-14:45 - Przygotowanie postępowania zamówień publicznych – jak oszacować wartość zamówienia i przygotować prawidłowo opz (Sala Obrad nr 9 - dawna Sala Rady Wydziału)

- mgr Małgorzata Niedzielska - p.o. Zastępcy Kanclerza ds. Ogólnych, Dyrektor Centrum Zamówień Publicznych

12:30-14:00 - Rola biznesu w środowisku akademickim – wsparcie transferu wiedzy, technologii i przedsiębiorczości na uczelni (s. 1 NH - tzw. Nowa Humanistyka)

- mgr Anna Grzegorczyk - Dyrektor Centrum Transferu Wiedzy i Technologii

12:30-14:45 - Ocena pracownicza jako narzędzie rozwoju (s. 021 SH - tzw. Stara Humanistyka)

- dr Aneta Karasek - Katedra Kapitału Intelektualnego i Jakości, Wydział Ekonomiczny

Dzień II - 20 marca 2025 r.

WARSZTATY

BLOK I
09:00-12:00 - Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (s. 1 NH - Nowa Humanistyka)

- dr hab. Agnieszka Lewicka-Zelent, prof. uczelni - Katedra Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii

09:00-11:15 - Przygotowanie postępowania zamówień publicznych – jak oszacować wartość zamówienia i przygotować prawidłowo opz (Sala Obrad nr 9 - dawna Sala Rady Wydziału)

- mgr Małgorzata Niedzielska - p.o. Zastępcy Kanclerza ds. Ogólnych, Dyrektor Centrum Zamówień Publicznych

BLOK II

12:00-13:15 - Decyzja administracyjna w postępowaniach przed organami uczelni – wybrane problemy prawne (Sala Obrad nr 9 - dawna Sala Rady Wydziału)

- r. pr. Joanna Lalak-Krzyżanowska - Centrum Organizacyjno-Prawne

12:15-14:45 - Sztuka efektywnej komunikacji (s. 112 B)

- mgr inż. Tomasz Sokołowski - Wydział Ekonomiczny

STREFA RELAKSU
13:30-15:00 - Arteterapia i tworzenie niepowtarzalnej akwarelowej zakładki do książki (s. 09 SH - Stara Humanistyka)

- mgr Magdalena Maj, mgr Paulina Turyło-Nowak - Wydział Ekonomiczny

13:30-15:00 - Warsztaty rękodzielnicze – ceramika (s. 1 NH - Nowa Humanistyka)

- mgr Anna Bukowska, mgr Edyta Tylega - Uniwersytet Dziecięcy

Po ukończeniu danego warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w formie elektronicznej.

Szczegółowych informacji udziela Biuro ds. Analiz Jakości Kształcenia CKiOS lub Dyrektor Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów

Załączniki

Data dodania
13 marca 2025