Jak wykorzystać wakacje, by zarobić i zdobyć doświadczenie zawodowe (warsztaty w języku angielskim)

Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS wraz z Voice Contact Center zaprasza wszystkich studentów, absolwentów i innych zainteresowanych do udziału w warsztatach w ramach wydarzenia: "Kariera i Ja 2023". Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim.

Tym razem naszym tematem będzie "Jak wykorzystać wakacje do zarabiania pieniędzy i zdobywania doświadczenia zawodowego".

23.05.2023 r. o godz. 17.00. Trójka

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Dlaczego warto zostać w Lublinie na wakacje
  • Jakie umiejętności zdobędziesz pracując w contact center
  • Praca w wielokulturowym zespole - wyzwania i możliwości
  • Od konsultanta do menedżera - ścieżka rozwoju CC

Beata Nowak - specjalista ds. rekrutacji i HR z kilkuletnim doświadczeniem w Polsce i za granicą.

Swoją karierę w Voice Contact Center rozpoczęła od stanowiska doradcy i doskonale zna zarówno ścieżkę kariery, jak i możliwości rozwoju w strukturze firmy, lub chętnie się z Tobą podzieli. Na co dzień prowadzi rekrutacje na stanowiska obsługi klienta z językiem obcym, współpracuje z wielokulturowym zespołem z całego świata oraz zajmuje się działaniami employer brandingowymi.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i ceniona przez klientów marka w branży contact center. Specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiada 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Jednak Voice Contact Center to przede wszystkim ludzie, a dokładniej 1200 wyjątkowych osób na pokładzie, które każdego dnia dbają o najlepsze relacje z klientami.

Dodatkowowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/events/163218290045226?ref=newsfeed 

    Aktualności

    Autor
    Agnieszka Gryglicka
    Data dodania
    17 maja 2023