Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Miło nam poinformować, że w konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej Genius Universitatis 2016, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie znalazł się w gronie ścisłych laureatów. Uczelnia uplasowała się na 3. miejscu w kategorii "Reklama prasowa wspierająca rekrutację".
Fot.: nagrodzona reklama
Finał Genius Universitatis 2016 odbył się podczas Gali XXV Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego "Perspektywy" (26 lutego br., Pałac Kultury i Nauki w Warszawie).
Władze rektorskie Uczelni reprezentowała Prorektor ds. Studenckich prof. Urszula Bobryk, która odbierając statuetkę, wskazała na to, że: "w nagrodzonej reklamie Drzwi Otwartych UMCS, zamieściliśmy klucze, a dokładnie dwanaście kluczy symbolizujących poszczególne Wydziały Uczelni. Ubiegłoroczne największe wydarzenie promocyjne naszego Uniwersytetu odbywało się pod hasłem "Wybierz swój klucz do sukcesu". Według nas kluczem do niego jest dziś dobre wykształcenie, które otwiera drzwi do przyszłej kariery zawodowej. I my je zapewniamy, w tym momencie oferując kandydatom możliwość wyboru spośród aż 74 kierunków studiów. Dziękuję, że Państwo to zauważyliście i doceniliście".
Do konkursu Genius Universitatis 2016 zgłosiło się 50 uczelni (w tym 3 wydziały), a zakwalifikowało się 171 prac. Uczelnie zgłaszały prace wykorzystujące narzędzia marketingowe w jednej lub więcej kategoriach:
Prace konkursowe oceniała kapituła złożona ze znakomitych marketingowców: Katarzyna Dragović, Michał Imbierowicz,, Leszek Stafiej, Jacek Szlak, Paweł Tkaczyk i Maciej Waligóra. Kapituła wyłoniła po 3 zwycięzców w poszczególnych kategoriach.
Konkurs ma na celu promocję dobrych praktyk marketingowych. Główni organizatorzy: Wydawnictwo Perspektywy we współpracy z portalem Marketing przy Kawie.