Rekrutacja do projektu / Recruitment for the project

Szanowni Państwo,

serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w projekcie z Programu Edukacja, Komponent II, który skierowany jest do nauczycieli akademickich i pracowników administracyjnych UMCS.

Projekt przewiduje trzy typy mobilności:

- mobilność nauczycieli akademickich pomiędzy uczelniami z Polski i z Państw-Darczyńców
w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych, na okres od jednego dnia do sześciu tygodni,
podczas jednego tygodnia pobytu należy przeprowadzić minimum osiem godzin zajęć dla
uczelni partnerskiej;

- mobilność pracowników pomiędzy uczelniami z Polski i z Państw-Darczyńców w celu realizacji
wyjazdów typu „job shadowing”, udziału w seminariach, szkoleniach, warsztatach
i konferencjach doskonalących umiejętności i poszerzających wiedzę w danej dziedzinie na
okres od jednego dnia do sześciu tygodni;

- mobilność przedstawicieli (pracowników) przedsiębiorstw z Polski i z Państw-Darczyńców
w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w uczelni przyjmującej na okres od jednego dnia do
sześciu tygodni.

Przy kwalifikacji nauczycieli akademickich brane są pod uwagę m.in. następujące kryteria:
• program zajęć dydaktycznych,
• osiągnięcia dydaktyczne,
• znajomość języka obcego, w jakim będzie on prowadził zajęcia,
• kompetencje w nauczaniu międzynarodowych grup studentów.

Przy kwalifikacji pracowników administracyjnych brane są pod uwagę m.in.:
• oczekiwany wpływ szkolenia/pobytu za granicą na rozwój zawodowy,
• znajomość języka obcego, w którym będzie prowadzone szkolenie.
Ponadto, uczelnia macierzysta powinna zapewnić w pierwszej kolejności udział w mobilności
uczestników (studentów/kadry) o kierunkach studiów związanych z kształceniem w zakresie systemu
opieki społecznej nad dziećmi „Child welfare education” poprzez ustanowienie dodatkowych
punktów w procesie rekrutacji.

Poniżej znajdą Państwo dokumenty zgłoszeniowe:


 

Ladies and Gentlemen,

We cordially encourage you to take part in the project from the Education Program, Component II, which is addressed to academic teachers and administrative employees of UMCS.

The project provides for three types of mobility:

- mobility of academic teachers between universities in Poland and in the Donor States
for the purpose of conducting teaching classes, for a period from one day to six weeks,
during one week of stay, at least eight hours of classes should be conducted for
partner university;

- mobility of employees between universities in Poland and Donor States for the purpose of implementation
"job shadowing" trips, participation in seminars, training courses, workshops
and conferences to improve skills and expand knowledge in a given field
a period from one day to six weeks;

- mobility of representatives (employees) of enterprises from Poland and the Donor States
in order to conduct teaching classes at the host university for a period from one day to
six weeks.

The qualifications of academic teachers take into account, among others: the following criteria:
• teaching program,
• teaching achievements,
• knowledge of the foreign language in which he will conduct classes,
• competence in teaching international groups of students.

When qualifying administrative employees, the following are taken into account:
• expected impact of training/stay abroad on professional development,
• knowledge of the foreign language in which the training will be conducted.
Moreover, the home university should ensure participation in mobility in the first place
participants (students/staff) about fields of study related to education in the system
"Child welfare education" by establishing additional
points in the recruitment process.

Below you will find the application documents:

 

 

REKRUTACJA JEST OTWARTA, TJ. TRWA DO WYCZERPANIA LIMITU MIEJSC.

______________________________________________________________

Niniejszy projekt korzysta z dofinansowania o wartości 45 860,00 EUR otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest podniesienie poziomu kształcenia oraz usprawnienie obsługi administracyjnej studentów oraz wymiana doświadczeń w zakresie metodyki prowadzenia zajęć dydaktycznych, ze szczególnym uwzględnieniem zajęć realizowanych „na odległość”.

Fundusze EOG reprezentują wkład Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w tworzenie Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej.

Istnieją dwa cele ogólne: ograniczenie nierówności ekonomicznych i społecznych w Europie i wzmocnienie relacji dwustronnych pomiędzy państwami-darczyńcami a 15 krajami UE z Europy Środkowej i Południowej i obszaru Morza Bałtyckiego.

Trzy Państwa-Darczyńcy ściśle współpracują z UE w ramach Porozumienia Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG). Darczyńcy przekazali 3,3 miliarda euro w ramach kolejnych programów funduszy w latach 1994–2014. Fundusze EOG na lata 2014–2021 wynoszą 1,55 miliarda euro.

 Priorytety na ten okres to:

#1 innowacje, badania naukowe, edukacja i konkurencyjność;

#2 integracja społeczna, zatrudnienie młodzieży i ograniczenie ubóstwa;

#3 środowisko, energia, zmiany klimatu i gospodarka niskoemisyjna;

#4 kultura, społeczeństwo obywatelskie, dobre zarządzanie i podstawowe prawa;

#5 sprawiedliwość i sprawy wewnętrzne.

Fundusze EOG są wspólnie finansowane przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię, których wkład oparty jest na ich PKB.

Kwalifikowalność do funduszy wynika ze spełnienia kryteriów określonych w ramach Funduszu Spójności UE przeznaczonego dla państw członkowskich, w których dochód krajowy brutto na mieszkańca jest niższy niż 90% średniej unijnej.

    Aktualności / News

    Data dodania
    10 sierpnia 2022