Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Miasto Lublin wychodzi naprzeciw potrzebom studentów, którzy po ukończonych studiach szukają swojego miejsca na rynku pracy. Obok projektów rozwijających przedsiębiorczość przeznaczonych dla dzieci i młodzieży, podejmujemy szereg działań przygotowujących młodych ludzi do obrania właściwej ścieżki rozwoju i wykorzystania potencjału Lublina w życiu zawodowym – mówi Krzysztof Żuk, Prezydent Miasta Lublin.
Inicjatywa MATCH to kolejne z działań realizowanych w ramach Europejskiej Stolicy Młodzieży 2023. To działanie na rzecz wsparcia rozwoju kreatywności i innowacji w obszarze gospodarki. Założeniem projektu jest łączenie studentów kierunków artystycznych i kreatywnych poszukujących doświadczenia zawodowego, z przedsiębiorcami szukającymi nowatorskich rozwiązań. Wynikiem inicjowanej przez Miasto współpracy uczelni z przedsiębiorcami są między innymi neony, meble czy prezentacje wideo.
Celem projektu MATCH realizowanego od 2020 roku jest wprowadzenie studentów na lokalny rynek pracy i zapoznanie ich z jego realiami. Przedsiębiorcy dzięki działaniom matchującym mają z kolei możliwość poznać przyszłych pracowników i współpracowników oraz wzbogacić swoją firmę o nowe rozwiązania związane z promocją i reklamą.
Szczegółowe informacje pod nr tel. 81 466 25 35 oraz na stronie: https://przedsiebiorczy.lublin.eu/match/
Fot. Neon zrealizowany w pierwszej edycji MATCH