Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy studentów, studentki, doktorantów i doktorantki z niepełnosprawnościami, kontynuujących lub rozpoczynających studia na UMCS, do składania formularzy na wsparcie asystenta dydaktycznego, bezpłatny specjalistyczny transport i tłumacza języka migowego. Otwieramy również zapisy na dodatkowe lektoraty z języka obcego oraz użyczenie sprzętu.
Konkretne zadania asystenta dydaktycznego ustalane są indywidualnie. Mogą do nich należeć m.in.:
Zapraszamy również do składania wniosków o wypożyczenie specjalistycznego sprzętu: dyktafonów, notebooków, tabletów, systemu FM, klawiatur dla osób piszących jedną ręką, powiększalnika itd.
Otwieramy zapisy na grupowe lektoraty z języka obcego. Dokładne terminy i miejsce spotkań zostaną ustalone po zebraniu się grupy.
Osoby niesłyszące mogą skorzystać z dodatkowych indywidualnych konsultacji z języka obcego.
Prawidłowo wypełnione wnioski, przesłane do 27 września 2024 r., Komisja ds. Osób z Niepełnosprawnościami rozpatrzy 30 września 2024 r.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy!
Zapraszamy do zapoznania się z wytycznymi do poszczególnych form wsparcia.
Kontakt:
Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami i Wsparcia Psychologicznego UMCS
DS „Helios”, ul. Czwartaków 13, 20-036 Lublin
e-mail: boniwp@mail.umcs.pl
Godziny konsultacji: poniedziałek – piątek w godz. 9.00-14.30
Kierownik Biura – Wojciech Góra, pok. 2
tel. (81) 537-56-43
Beata Kiczyńska, Monika Sobolewska-Jaksim, Aleksandra Nowicka pok. 9
tel. (81) 537-58-90