Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Rozwój cywilizacji, wzrost dostępności do niezliczonej liczby dóbr i usług przyczynia się do rosnącej liczby zachowań o charakterze konsumenckim. Coraz częściej koncentrujemy się na tym by „mieć” niż „być”. Rosnąca skala zjawiska konsumpcjonizmu społecznego skłania Nas do refleksji i podjęcia rozważań w tym aspekcie. Chcemy poruszyć zagadnienia, które mają znaczenie dla współczesnego człowieka i rozwoju społeczeństwa, a często są nieuświadomione.
Celem konferencji jest interdyscyplinarna analiza zjawiska konsumpcjonizmu społecznego, wskazanie jego mocnych i słabych aspektów oraz określenie czynników, które z jednej strony przyczyniają się do powstawania nierówności społecznych a z drugiej do wzrostu świadomości konsumenckiej i poprawy jakości życia. Organizacja wydarzenia przyczyni się nie tylko do określenia problemów współczesnego społeczeństwa w kontekście konsumpcjonizmu, ale także do wskazania ewentualnych sposobów i możliwości ich rozwiązywania. Będzie to także doskonała okazja do wymiany myśli, poglądów i prezentacji swoich wyników badań.
Pełna informacja na stronie www.konferencja-konsumpcjonizm.pl