Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną zachęcamy do wykorzystywania narzędzi serwisu umcs.pl do komunikacji ze studentami.
Jest to rozwiązanie idealne do przekazywania krótkich ogłoszeń o charakterze organizacyjnym, które moga dotyczyć na przykład:
Zalety:
Więcej informacji oraz instrukcja dodawania ogłoszeń na tablicy
W profilu osobowym pracownika powinny się znaleźć (zgodnie z Zarządzeniem Rektora) służbowe dane kontaktowe oraz aktualne terminy konsultacji. Ma on jednak znacznie więcej możliwości; dzięki uzupełnieniu informacji o sobie, m.in. biografii, bibliografii czy opisu działalności naukowej, może stanowić nowoczesną wizytówkę naukowca, dostępną także dla obcokrajowców (w wersji angielskiej / rosyjskiej / ukraińskiej).
W czasie sesji warto wykorzystać profil osobowy do publikacji zagadnień egzaminacyjnych czy innych materiałów dla studentów (profil umożliwia załączanie plików - zobacz przykład).
Z naszego doświadczenia wynika, że liczba odsłon profilu wykładowcy, który regularnie publikuje materiały egzaminacyjne, przekracza czasami statystyki strony całego wydziału!
Każdy pracownik może samodzielnie edytować opis jednostki, z którą jest powiązany w swoim profilu osobowym. Nie ma więc przeszkód, by w opisie zakładu czy katedry zamieścić informacje dotyczące zasad zdawania egzaminów w tej jednostce - tak, jak zrobiła to na przykład Katedra Prawa Finansowego.
Zachęcamy do wykorzystywania wszystkich narzędzi i służymy pomocą,
Redakcja serwisów internetowych UMCS
pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5/1606 (XVI piętro)
tel. 081 537 28 95, redakcja@umcs.pl