Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Studenci Koła Naukowego Medialno-Popkulturowego „Produktywni” oraz Koła Naukowego Public Relations wzięli udział w warsztatach: „Branding w praktyce. Praca z brand bookiem” (6 grudnia 2024 r.) i „Strategie realizowania kreatywnych projektów” (10 stycznia 2025 r.) w Fundacji Rozwoju Designu LuCreate.
Warsztaty poprowadziła Agnieszka Nowak, która zajmuje się kreatywnym tworzeniem treści w Fundacji Rozwoju Designu LuCreate w Lublinie. Posiada doświadczenie marketingowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach, pracuje w języku polskim, angielskim i francuskim. Jest absolwentką UMCS, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Ponadto, wiedzą i doświadczeniem dzielili się ze studentami: Michał Ćwiek, projektant i właściciel Mocno Studio oraz Radosław Nowakowski, projektant studia NEED. Podczas spotkań uczestnicy zostali przeszkoleni z zagadnień definicyjnych i metodycznych, by następnie zrealizować projekty grupowe. W pierwszej odsłonie warsztatów studenci mieli okazję przyjrzeć się procesowi tworzenia brandingu z perspektywy designera. Omówili cel stosowania brandingu na najbardziej skutecznych przykładach polskich i zagranicznych. Nauczyli się dostosowywania komunikacji do wytycznych zawartych w brand bookach oraz projektowania strategii komunikacji dla wybranych brandów. Drugi warsztat dotyczył wykorzystania technik myślenia kreatywnego. Przeanalizowane zostały fazy myślenia projektowego według metody Design Thinking. Uczestniczy omówili na przykładach zastosowanie metody nie tylko w środowisku kreatywnym, ale też korporacyjnym, w tym IT. Ponadto opracowali projekt poprawiający życie i samopoczucie studentów w Lublinie. Spotkania zorganizowała dr Justyna Maguś, opiekun Koła Naukowego Medialno-Popkulturowego „Produktywni”. |
|