Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Książka „Psychologia konsumenta” autorstwa dr Katarzyny Stasiuk z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i prof. Dominiki Masion z Uniwersytetu Warszawskiego została nagrodzona tytułem najlepszej książki polskiego autora w IV edycji Konkursu Książka dla Trenera organizowanego przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu.
Książka wyjaśnia zachowania związane z nabywaniem i korzystaniem z produktów oraz usług odwołując się do zasad znanych z psychologii. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na pytania:
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
Książka sięga do najnowszej literatury naukowej polskiej i zagranicznej oraz licznych przykładów z badań marketingowych. Dzięki temu pokazuje zachowania konsumentów nie tylko od strony teoretycznych rozważań, ale również realnych działań na rynku.