Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS wraz z Voice Contact Center zaprasza wszystkich studentów, absolwentów i innych zainteresowanych do udziału w warsztatach w ramach wydarzenia: "Kariera i Ja 2023". Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim.
Tym razem naszym tematem będzie "Jak wykorzystać wakacje do zarabiania pieniędzy i zdobywania doświadczenia zawodowego".
23.05.2023 r. o godz. 17.00. Trójka
Podczas spotkania dowiesz się:
Beata Nowak - specjalista ds. rekrutacji i HR z kilkuletnim doświadczeniem w Polsce i za granicą.
Swoją karierę w Voice Contact Center rozpoczęła od stanowiska doradcy i doskonale zna zarówno ścieżkę kariery, jak i możliwości rozwoju w strukturze firmy, lub chętnie się z Tobą podzieli. Na co dzień prowadzi rekrutacje na stanowiska obsługi klienta z językiem obcym, współpracuje z wielokulturowym zespołem z całego świata oraz zajmuje się działaniami employer brandingowymi.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i ceniona przez klientów marka w branży contact center. Specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiada 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Jednak Voice Contact Center to przede wszystkim ludzie, a dokładniej 1200 wyjątkowych osób na pokładzie, które każdego dnia dbają o najlepsze relacje z klientami.
Dodatkowowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/events/163218290045226?ref=newsfeed